Iнформацiя до новини
  • Переглядiв: 1187
  • Автор: webmaster
  • Дата: 10-04-2013, 10:27
10-04-2013, 10:27

Пам'ятка молодому учителеві

Категорiя: Соціально-психологічна служба » Для вчителів

Пам'ятка молодому учителеві

  1. Приходьте в кабінет заздалегідь до дзвінка. Переконайтесь, чи все готово до уроку. Прагніть до організованого початку уроку.
  2. Не витрачайте часу на пошуки сторінки вашого предмета в класному журналі, відмітьте його закладкою раніше, привчайте чергових залишати на столі вчителя записку з прізвищами відсутніх учнів.
  3. Починайте урок енергійно, цікаво, не задавайте питання про те, хто не виконав домашнє завдання. Урок ведіть так, щоб кожен учень з самого його початку і до кінця був зайнятий.
  4. Захоплюйте учнів змістом матеріалу, контролюйте темп уроку, допомагайте "слабким" повірити в свої сили. Особливо стежте за тими, у кого нестійка увага. Попереджуйте відразу ж наміри порушити робочий ритм.
  5. Звертайтесь частіше з питаннями до тих, хто може на уроці відволікатись.
  6. Мотивуйте оцінки знань, скажіть учневі, над чим йому слід попрацювати ще. Це буде привчати до дисциплінованої праці. Учень буде звикати до того, що вказівки вчителя потрібно виконувати обов'язково.
  7. Припиняйте урок разом із дзвоником, нагадуйте черговому про його обов'язки. Утримуйтесь від зайвих зауважень.
  8. Пам'ятайте: налагодження дисципліни, завжди сприяє покращенню робочого ритму уроку.
  9. Звертайтесь по допомогу до самих учнів: з порушником, якого клас не підтримує, легше справитись.
  10. Не допускайте конфліктів з цілим класом чи зі значною частиною класу, а якщо вони виникли, не затягуйте його, шукайте розумні шляхи їх вирішення.
  11. Пам'ятайте слова М.О.Добролюбова про те, що справедливий учитель - це такий учитель, вчинки якого справедливі в очах учнів.

Схема самоаналізу уроку

  1.  
    • Обґрунтувати структуру уроку.
    • Взаємозв'язок навчального матеріалу з наступним і попереднім.
    • Врахування індивідуальних особливостей учнів даного класу.
    • Мотивація навчання.
    • Інформаційна насиченість уроку, яку додаткову літературу використано.
    • Способи усунення перевантаження учнів.
    • Раціональність методів навчання, які використовувались.
    • Забезпечення диференціації роботи на уроці.
    • Ефективність роботи в розвитку розумових здібностей учнів, формування світогляду, моральних якостей особистості.
    • Рівень культури розумової праці на уроці.
    • Способи формування навчальних умінь і навичок.
    • Методика оцінки й обліку знань учнів, шляхи її вдосконалення.
    • У чому проявилось формування почуття відповідальності учнів за навчальну працю?
    • Що сприяло розвитку самоосвіти роботи на уроці.
    • Рівень знань учнів. Якість засвоєння нового матеріалу.
    • Дотримання педагогічного такту і вимогливості до учнів.
    • В чому проявились недоліки і помилки уроку? Як вони будуть усуватись?
скачать dle 10.1русский торрент трекер
Вибачте, але Ви зайшли на сайт, як незареєстрований користувач!
Ми рекомендуємо Вамзареєструватися або увiйти пiд своїм iм'ям.

Добавление комментария

Имя:*
E-Mail:
Комментарий:
Введите код: *

Хмаринка тегів

Архів новин

Декабрь 2021 (3)
Ноябрь 2021 (28)
Октябрь 2021 (15)
Сентябрь 2021 (45)
Август 2021 (1)
Июнь 2021 (10)
^