» » » Пам’ятки - поради учням щодо складання державної підсумкової атестації
Iнформацiя до новини
  • Переглядiв: 380
  • Автор: webmaster
  • Дата: 14-04-2013, 23:31
14-04-2013, 23:31

Пам’ятки - поради учням щодо складання державної підсумкової атестації

Категорiя: Випускникам » Державна підсумкова атестація

Пам’ятки - поради учням щодо складання державної підсумкової атестації

До складання ДПА

  •       Підготуйте своє робоче місце вдома: приберіть з робочого столу все зайве, зручно розмістіть потрібні програми, навчальні посібники, зошити, папір, ручки, олівці тощо.
  •       Складіть план підготовки до державної підсумкової атестації на кожний день, чітко визначте обсяг матеріалу, який ви вивчатимете (розділ, тема тощо).
  •       Під час підготовки до державної підсумкової атестації з будь-якого навчального предмета структуруйте матеріал за допомогою планів, схем. Робіть це у письмовому вигляді. Адже досить часто буває так: вам здається, що ви все знаєте, пам’ятаєте, а коли починаєте відповідати - ваша відповідь виходить уривчастою, фрагментарною.
  •       Перегляньте спочатку весь матеріал і раціонально сплануйте його вивчення: наприклад, якщо потрібно вивчити 100 питань за 4 дні, то у перші два дні вивчіть 70% усього обсягу, третього дня  - решту питань, четвертого  - повторіть вивчене. При цьому складні питання чергуйте з простішими.
  •       Розпочніть заняття з найважчого матеріалу, який знаєте найгірше. Якщо не можете щось згадати, запишіть на аркуші запитання, які ви можете поставити учителю під час консультації.
  •       Намагайтеся зрозуміти матеріал, що вивчаєте, а не механічно його запам’ятовувати.
  •       Не вивчайте новий матеріал безпосередньо перед державною підсумковою атестацією, робіть це заздалегідь.
  •       Пам’ятайте, що інформація одержана на консультації перед державною підсумковою атестацією буде корисною для вас.
  •       Не забудьте під час консультації поставити педагогу ті запитання, які вас найбільше хвилюють.
  •       Робіть шпаргалки за бажанням, це сприяє закріпленню знань, однак пам’ятайте, що користуватися ними під час державної підсумкової атестації не можна.
  •       Проговоріть батькам плани своїх відповідей на запитання.
  •       Повторіть плани відповідей на запитання напередодні державної підсумкової атестації, акцентуйте увагу на найважчих.
  •       Не забудьте прийти на консультацію.
  •       Відпочиньте за два-три дні до державної підсумкової атестації.
  •       Ляжте раніше спати напередодні державної підсумкової атестації, а ранок у жодному разі не розпочинайте «зубрінням».
  •       Чергуйте заняття і відпочинок під час усього періоду підготовки до державної підсумкової атестації .
  •       Не думайте про те, що не впораєтесь із завданнями, навпаки подумки уявляйте собі картину успіху.
  •       Прийдіть на державну підсумкову атестацію завчасно.

Під час складання

 

  • Усної державної підсумкової атестації:
  • візьміть білет, назвіть його номер;
  • сядьте на місце, заспокойтеся;
  • прочитайте завдання;
  • зосередьтесь і спробуйте зрозуміти його зміст;
  • складіть детальний план відповіді, запишіть важливі визначення,формули, схеми;
  • готуючи конспект відповіді, не намагайтеся записати все слово в слово. Відшліфуйте і зафіксуйте першу фразу своєї відповіді, яка має бути змістовною і стилістично бездоганною;
  • пам’ятайте, що таблиці, плакати тощо, що є у вашому розпорядженні під час державної підсумкової атестації, - це ваші помічники, тому що у них міститься значна частина інформації, необхідної для відповіді;
  • починайте відповідь  з оголошення її плану. У цьому випадку екзаменатор з перших хвилин оцінить не тільки коло питань, що ви будете розглядати, а й вашу здатність логічно мислити та грамотно будувати відповідь;
  • висловлюйтеся логічно;
  • супроводжуйте відповідь узагальненнями, викладом закономірностей;
  • тримайтеся впевнено, відповідайте чітко, але не голосно;
  • намагайтеся, щоб ваша відповідь на кожне запитання тривала не більше  5 - 7 хвилин;
  • не виправдовуйтеся, якщо ви допустили у відповіді неточність. Проаналізуйте свою помилку, спробуйте показати екзаменаторам,що ця помилка випадкова і надалі ви її не допустите. Будьте спокійними. У такій ситуації лише ясність і чіткість вашого мислення допоможуть спростувати негативний ефект помилки;
  • не хвилюйтеся, якщо не знаєте, як відповісти на запитання, спробуйте зібратися з думками. Згадайте все,що стосується даної теми;
  • не говоріть відразу, що не можете відповісти на запитання, це відчуття може бути помилковим.

 

Письмової державної підсумкової атестації:

ü  не сподівайтеся на допомогу екзаменатора, якщо вам не зрозумілий текст завдання. Екзаменатор має право давати пояснення, якщо текст завдання погано надрукований;

ü  почніть розв'язувати найлегше, на вашу думку завдання. Заплутана умова ще не говорить про складність завдання.  Зберіться з думками та починайте працювати. У вас усе вийде!;

ü  не зациклюйтеся на тому завданні, яке не можете розв’язати , спробуйте розв’язати інше. Можливо ,успіх розв'язання легшого завдання додасть вам упевненості, і  ви зможете впоратися зі складнішим;

ü  будьте уважними, запам’ятайте вказівки учителя щодо підписання роботи, заповнення певних бланків та виконання завдань;

ü  сконцентруйтеся після організаційних моментів - для вас тепер є лише текст завдань і час для їх виконання;

ü  прочитайте завдання двічі і обов’язково до кінця, зрозумійте, що від вас вимагається;

ü  не поспішайте, оскільки можете неправильно зрозуміти умови завдань;

ü  думайте лише про виконання того завдання, що виконуєте, а не всіх відразу;

ü  перевірте виконане завдання;

ü  прислухайтеся до своєї інтуїції.

скачать dle 10.1русский торрент трекер
Вибачте, але Ви зайшли на сайт, як незареєстрований користувач!
Ми рекомендуємо Вамзареєструватися або увiйти пiд своїм iм'ям.

Добавление комментария

Имя:*
E-Mail:
Комментарий:
Введите код: *