Iнформацiя до новини
  • Переглядiв: 19
  • Автор: webmaster
  • Дата: 18-01-2019, 22:18
18-01-2019, 22:18

Хто і як відповідатиме за буллінг в Україні

Категорiя: Класний керівник / Візитки класів, Безпека життєдіяльності школярів, Соціально-психологічна служба

Хто і як відповідатиме за буллінг в Україні

Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Iнформацiя до новини
  • Переглядiв: 26
  • Автор: webmaster
  • Дата: 18-01-2019, 22:15
18-01-2019, 22:15

Протидія шкільному буллінгу

Категорiя: Класний керівник / Візитки класів, Безпека життєдіяльності школярів, Соціально-психологічна служба

Протидія шкільному булінгу - Шаблоны для dle 10 - 10.1PROTIDYa-ShKLNOMU.pdf [284,79 Kb] (cкачиваний: 4)
Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Iнформацiя до новини
  • Переглядiв: 24
  • Автор: webmaster
  • Дата: 18-01-2019, 22:12
18-01-2019, 22:12

Шановні колежанки та колеги!

Категорiя: Класний керівник / Візитки класів, Безпека життєдіяльності школярів, Соціально-психологічна служба

Шановні колежанки та колеги!

Як ви знаєте, з 11 січня 2019 р. набули чинності зміни до Кримінального кодексу України, які стосуються криміналізації домашнього насильства, сексуального насильство і визначення поняття «добровільної згоди» в статті 152 «Згвалтування» тощо.

Соціальні мережі і деякі ЗМІ вже мають дуже багато інформації і коментарів з приводу оновленого підходу до злочинів проти статевої свободи та статевої недоторканості особи й запровадження поняття «добровільної згоди». Дуже важливо поширювати, розповсюджувати і інформувати громадян  юридично правильно. Саме тому направляємо вам короткий аналіз нового законодавства.

Що ж таке насправді «добровільна згода»?

Термін «добровільна згода» визначений статтею 152 «Згвалтування» Кримінального Кодексу України, як примітка до цієї статті.

Окрім того це й же термін зазначений у визначенні самого зґвалтування – тобто вчинення дій сексуального характеру, пов’язаних із вагінальним, анальним або оральним проникненням в тіло іншої особи з використанням геніталій або будь-якого іншого предмета, без добровільної згоди потерпілої особи.

Отже «Згода вважається добровільною, якщо вона є результатом вільного волевиявлення особи, з урахуванням супутніх обставин.»

Причому більш суворе покарання передбачене за вчинення таких діянь щодо особи, з якою винний перебуває (перебував) у сімейних або близьких стосунках.

Що ж змінилося? За зґвалтування і раніше передбачалася кримінальна відповідальність, але  до набуття чинності змін, мова про зґвалтування йшла у лише випадках, коли статеві зносити були із застосуванням фізичного насильства, погрози його застосування або з використанням безпорадного стану потерпілої особи. Багато кривдників не можна було притягнути до відповідальності у пипадку, коли постраждала особа не чинила фізичного супротиву через страх, через який навіть не могла закричати.  Отже законодавець  відмовився від вузького трактування примусу як застосування фізичної сили.

Широко обговорюється питання чи потрібно писати розписки та їх нотаріально посвідчувати? Ні, не потрібно, законодавством не передбачено розписок для встановлення добровільності згоди. Більше того, такі розписки не можуть бути доказом добровільності згоди, оскільки можуть бути написані не добровільно, а під тиском на постраждалу

Згода постраждалої особи може бути оцінена як недобровільна у випадках:

·        Ситуації домашнього насильства в якій перебуває особа;

·        Психологічної, економічної залежності від кривдника

·        В цілому психологічного стану особи, наприклад страху, ступору.

Головне пам’ятати, що «ні» - це завжди «ні», а неотримання прямого так в дуже багатьох випадках, це також «ні».

Разом з тим ніхто не скасовував презумпцію невинуватості та кримінальну відповідальність за Завідомо неправдиве повідомлення про вчинення злочину. В кожному конкретному випадку будуть проводитися необхідні слідчі дії, збиратися докази, які потім будуть оцінені судом.

 

Тому звертаємо вашу увагу на важливість розуміння та роз’яснення зазначених нововведень, уважно перечитувати інформацію, яка подається в просторі  і просимо не поширювати фейкову інформацію як у мережі так і в ході проведення інформаційно просвітницьких заходів.

 

Нижче подаємо перелік посилань, де також можна знайти детальне пояснення щодо змін:

https://www.facebook.com/lastradaukraine/photos/a.275909539152804/2064071427003264/?type=3&theater

https://www.facebook.com/lastradaukraine/photos/a.633243006752787/2063765827033824/?type=3&theater

https://ua.112.ua/mnenie/rozpyska-na-seks-ne-potribna-vas-obduryly-475302.html?fbclid=IwAR3FdiB45grQxSwFmQX9PpJBLL0WiB-aVIiyD3tooI6DGzn56sPMxxKVuMI

https://www.facebook.com/minjust.official/photos/a.261295630958788/594621800959501/?type=3&theater

https://www.facebook.com/minjust.official/videos/619286591824450/

https://life.pravda.com.ua/columns/2019/01/11/235043/?fbclid=IwAR3wALdcpVg-MLwQ6SOyxaqxrJBJNXUM3kzgpVg_J8OzuPq9ZlnU5lXH4Xw

https://www.rbc.ua/rus/news/novye-pravila-seksa-ukraintsev-otvety-ostrye-1547207102.html?fbclid=IwAR0u05Tj5eEfQawPf2GvKsMC2U9jlAzPO1Dk741yRMDyVF-1zqReMvT7xhk

 

Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Iнформацiя до новини
  • Переглядiв: 19
  • Автор: webmaster
  • Дата: 18-01-2019, 22:10
18-01-2019, 22:10

Мобінг

Категорiя: Класний керівник / Візитки класів, Безпека життєдіяльності школярів, Соціально-психологічна служба

Мобінг

Мобінг

Мобінг

Мобінг

Мобінг

Мобінг

Мобінг

Мобінг

Мобінг

Мобінг

Мобінг

Мобінг

Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Iнформацiя до новини
  • Переглядiв: 27
  • Автор: webmaster
  • Дата: 18-01-2019, 22:09
18-01-2019, 22:09

Методи профілактики буллінга

Категорiя: Класний керівник / Візитки класів, Безпека життєдіяльності школярів, Соціально-психологічна служба

Методы профилактики буллинга для классных руководителей:

Классный час

Можно использовать для бесед время классного часа. Воздействие будет максимальным, если обсуждение темы станет естественным продолжением учебных будней. Короткие, но частые беседы гораздо эффективнее, чем редкие и продолжительные. Такой ритм — еженедельное краткое обсуждение темы — очень эффективен. Студенты постоянно ощущают, что преподаватели и колледж не потерпят травли, а хорошие поступки не останутся без внимания и будут оценены по достоинству. Однако важно, чтобы эти беседы не превратились в формальный ритуал, проводимый лишь для того, чтобы быть проведенным. Тогда они потеряют свою силу, а в худшем случае приведут к обратному результату. Студенты заметят, что педагогу, в сущности, все равно, и создается лишь видимость того, что все в порядке, что его легко провести. Это на руку преследователям, а жертве становится еще тяжелее.

Внутригрупповые правила

Обычно правила группы разрабатываются и письменно формулируются вместе со студентами. Это можно сделать различными способами. Можно каждому дать задание письменно сформулировать правила, затем разделить студентов на группы, в которых они отберут, скажем, по три правила. Группы выносят свое решение на общее обсуждение, и правила выбираются путем голосования. Список правил вывешивается в группе.

Правила могут действовать в течение определенного времени, но их необходимо подкреплять и соблюдать. Их следует документально зафиксировать, важно также, чтобы директор и преподаватели придавали им значение.

Просмотр фильмов

Многие педагоги, посмотрев фильм с группой, и обсуждая со студентами тему буллинга, с помощью фильма могли проиллюстрировать, о чем шла речь. Студенты, как правило, узнают показанные в фильме приемы, а последующее обсуждение дает им названия и помогает повысить уровень осознания. Большинство обучающихся проникаются чувствами жертвы буллинга, когда видят происходящее на экране. Тогда педагог имеет возможность дать студентам высказаться и сам дает необходимые пояснения.

В последние годы был выпущен целый ряд различных по качеству фильмов и телевизионных передач о буллинге. Главное, чтобы преподаватель выбрал фильм на основании своей профессиональной оценки и посмотрел его вместе со студентами. Такой видеоматериал также подходит для просмотра в преподавательском коллективе и на встречах с родителями.

Постановки

Колледж или группа могут самостоятельно поставить спектакль о буллинге. Правильный выбор актеров, хорошая подготовка и соответствующее исполнение помогут донести до зрителей принципы, за которые борется колледж. Актеры и сами могут многому научиться, а в дальнейшем стать хорошими ролевыми моделями для остальных. Сотрудники колледжа способствуют закреплению принципов, помогая студентам подготовить и провести спектакль.

Сочинение

Студентам дается задание написать небольшое сочинение о буллинге, можно дополнительно пояснить, какие вопросы должны быть в нем отражены. Задание можно выполнить в колледже, а можно дать на дом. Процесс написания сочинения дает более глубокое понимание темы. Нередко в сочинениях всплывает важная для педагога информация, о которой студент не может говорить прямо. Кроме того, сочинение может отразить склонности автора. Не исключено, что среди авторов есть жертва буллинга, преследователь или популярный одногруппник. Это дает преподавателю дополнительные возможности.

Комбинирование форм работы

Литература, фильмы, постановки, сочинения и беседы способствуют профилактике буллинга. Такие формы работы можно использовать как по отдельности, так и в сочетании друг с другом. Это не потребует больших временных затрат, но продемонстрирует позицию колледжа, даст студентам повод задуматься и послужит систематическим напоминанием. Если преподаватель пользуется доверием студентов, то эти профилактические меры бывают весьма эффективными.

Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Iнформацiя до новини
  • Переглядiв: 18
  • Автор: webmaster
  • Дата: 18-01-2019, 22:07
18-01-2019, 22:07

Буллінг у школі

Категорiя: Класний керівник / Візитки класів, Безпека життєдіяльності школярів, Соціально-психологічна служба

Буллінг у школі

Буллінг у школі

Буллінг у школі

Буллінг у школі

Буллінг у школі

Буллінг у школі

Буллінг у школі

Буллінг у школі

Буллінг у школі

Буллінг у школі

Буллінг у школі

Буллінг у школі

Буллінг у школі

Буллінг у школі

Буллінг у школі

Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Iнформацiя до новини
  • Переглядiв: 17
  • Автор: webmaster
  • Дата: 18-01-2019, 22:01
18-01-2019, 22:01

Методичні рекомендації

Категорiя: Класний керівник / Візитки класів, Соціально-психологічна служба


Методичні рекомендації для учителів - Шаблоны для dle 10 - 10.1Metodichka-dlya-UChITELEY.pdf [281,59 Kb] (cкачиваний: 1)
 
Методичні рекомендації для дітей - Шаблоны для dle 10 - 10.1Metodichka-dlya-DETEY.pdf [1,58 Mb] (cкачиваний: 1)
Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Iнформацiя до новини
  • Переглядiв: 87
  • Автор: webmaster
  • Дата: 20-09-2018, 17:47
20-09-2018, 17:47

Семінар для психологічної служби міста

Категорiя: Соціально-психологічна служба

Семінар для психологічної служби міста

19 вересня на базі  Херсонської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №27з поглибленим вивченням інформатики та іноземних мов Херсонської міської ради проходив семінар «Організація роботи в закладі загальної середньої освіти з питань попередження насильства серед дітей та учнівської молоді» для психологічної служби міста . Особлива увага приділялась актуалізації роботи служби щодо профілактики булінгу, кібербулінгу, мобінгу. Були запропоновані різні форми та методи роботи у освітніх закладах, а також  користі посилання з цієї теми.

Семінар для психологічної служби містаСемінар для психологічної служби міста

Семінар для психологічної служби міста

Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Iнформацiя до новини
  • Переглядiв: 213
  • Автор: webmaster
  • Дата: 15-05-2018, 19:12
15-05-2018, 19:12

ЗНО: ПОРАДИ СТАРШОКЛАСНИКАМ

Категорiя: Зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО), Поради випускникам, Соціально-психологічна служба

ЗНО: ПОРАДИ СТАРШОКЛАСНИКАМ

 Хочете швидко впоратися з тестом у напруженій екзаменаційній атмосфері?

1. Почніть готуватися до тестування заздалегідь.

2. Повторіть увесь навчальний матеріал.

3. Використовуйте підручники та посібники, рекомендовані міністерством освіти і науки України.

4. Перед офіційним тестуванням варто спробувати пройти якнайбільше опублікованих тестів — просто заради тестування. Це дасть вам змогу краще ознайомитися з типовими конструкціями тестових завдань.

5. Поспішайте! Тренуйтеся із секундоміром у руках. Засікайте час виконання тестів, зменшуйте його. Без обмежень, що змушують працювати в максимально швидкому темпі, без імітації змагальної ситуації неможливо подолати стрес, що його викликає будь-яке тестування.

6. Дотримуйтеся всіх рекомендацій, як правильно розв'язувати окреме завдання або тест загалом. Наприклад, не слід двічі перечитувати малозрозумілу інструкцію, а потрібно одразу ж продивитися варіанти відповідей. Вам стане зрозуміліше, що саме слід робити.

7. Пропускайте! Треба навчитися пропускати важкі або незрозумілі завдання.

Пам'ятайте: у тесті завжди знайдуться такі, з якими ви обов'язково впораєтеся. Просто нерозумно не добрати балів лише тому, що ви не дісталися до «своїх» завдань, а застрягли на тих, сенс яких вам не відомий.

8. Угадуйте! Якщо ви невпевнені у виборі відповіді, довіряйте своїй інтуїції. Така довіра, як правило, збільшує набрані бали.

9. Виключайте! Багато завдань можна швидше вирішити, якщо не шукати правильну відповідь одразу, а послідовно виключати ті, які не підходять. Цей метод дозволяє концентрувати увагу лише на одній-двох ознаках (це легко), а не одночасно на п'ятьох-сімох (що набагато складніше).

10.      Скорочуйте вибір! Якщо кілька відповідей (1—2) із чотирьох або п'яти варіантів здаються вам зовсім невідповідними, а інші — більш прийнятними, то в цьому випадку правильніше буде не пропускати це завдання, а намагатися обрати відповідь навмання. Завдяки такій тактиці ви отримаєте більше балів.

11. Думайте лише про поточне завдання! Коли ви бачите нове питання, забувайте все, що було в попередньому. Зазвичай завдання в тестах не пов'язані одне з одним, тому знання, які ви застосували в одній задачі (уже розв'язаній) не допомагають, а тільки заважають сконцентруватися і правильно вирішити наступне питання. Забудьте про невдачу в попередньому завданні, 

якщо воно виявилося вам не до снаги. Думайте лише про те, що кожне нове завдання — це шанс набрати бали.

12. Читайте завдання до кінця! Поспіх не має призводити до того, що ви намагатиметеся зрозуміти умови завдання за «першими словами» і добудовувати його закінчення у власній уяві. Через це ви можете припуститися помилок у най­легших завданнях.

13. Не засмучуйтеся! У будь-якому професійно підготовленому тесті — чимало завдань, з якими ви просто не зможете впоратися (так заплановано). Ба,  більше: ніхто не повинен виконати всіх 100 % вправ! Тому немає сенсу розхлюпувати емоційну енергію на передчасну досаду.

Навіть якщо вам здається, що ви зробили занадто багато помилок і просто завалили тест, пам'ятайте, що дуже часто таке відчуття є помилковим: при порівнянні ваших результатів з іншими може з'ясуватися, що решта схибила ще більше. У підсумку ви одержите якщо не найвищий тестовий бал, то цілком пристойний. Ця установка особливо знадобиться «цілковитим відмінникам», які звикли при звичайних методах контролю домагатися максимального результату. Якщо ви хочете стати класним «тестовим бійцем», учіться не тільки завдавати удари, але й «тримати» їх.

14. Заплануйте два кола! Розрахуйте середній час на кожне завдання таким чином, щоб за дві третини (максимум три чверті) сеансу пройти всі завдання «по першому колу». Тоді ви встигнете набрати максимум балів, виконуючи легкі завдання, а потім зможете подумати й про важкі, які вам довелося спочатку пропустити.

15. Напередодні обов'язково виспіться! Багато хто вважає: щоб повністю підготуватися до іспиту, не вистачає останньої ночі. Це неправильно. Не треба перевтомлюватись. Навпаки, звечора прогуляйтесь, перед сном прийміть душ.

Виспіться якнайкраще, щоб прокинутися з відчуттям бойового настрою.

16. Згадайте все! Отже, ви в кабінеті, де проводять тестування. Якщо хвилюєтеся, то заплющте очі, розслабтеся, згадайте на хвилинку щось смішне або приємне. Після того, як опануєте себе, уважно прочитайте запитання. Не може бути, щоб ви абсолютно нічого не знали. Просто не буває такого! Тому не втрачайте надії й не ля

кайтеся в першу хвилину. Почніть із питання, яке знаєте краще. Поступово згадаються й інші (принаймні дещо — точно). Не знаєте відповіді — залиште запитання й переходьте до наступного. Повернетеся до нього пізніше.

17. Забудьте про шпаргалки! Техніка списування — в кожного своя. Хоча, попри всі хитрощі, як правило, інструктори усе бачать.

 

Щастить вам!

Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Iнформацiя до новини
  • Переглядiв: 159
  • Автор: webmaster
  • Дата: 15-05-2018, 19:03
15-05-2018, 19:03

ДЕРЖАВНА ПІДСУМКОВА АТЕСТАЦІЯ – СИТУАЦІЯ ТРИВОЖНА, АЛЕ БЕЗПЕЧНА ПОРАДИ БАТЬКАМ

Категорiя: Державна підсумкова атестація, Соціально-психологічна служба


 

ДЕРЖАВНА ПІДСУМКОВА АТЕСТАЦІЯ – СИТУАЦІЯ ТРИВОЖНА,

АЛЕ БЕЗПЕЧНА ПОРАДИ БАТЬКАМ

 

1. Контролюйте, скільки спить ваш син чи донька. Регулярне недосипання небезпечне для психіки, послаблює імунітет і загострює хронічні захворювання дітей.

2. В екзаменаційний період дуже важливе харчування випускників. Воно має бути повноцінним. Підліткам слід давати продукти, які містять вітамін Е. Він підвищує імунітет і стійкість до стресу. У натуральному вигляді є в картоплі, сої, кукурудзі, моркві, ожині, волоських горіхах.

3. Споживання на добу до 8 склянок рідини позитивно впливає на організм, зокрема, покращується робота нирок, вони краще протидіють урологічним інфекціям. При цьому і корисно пити звичайну воду, натуральні соки. Вживання кави не підвищує працездатності, і підсилює стрес, викликає сильну сечогінну дію, що призводить до зневоднення організму і підвищеної роздратованості.

4. Звертайте увагу на посуд, з якого їдять ваші діти. Краще, аби він був золотавий. Цей колір заспокоює нервову систему, концентрує увагу, покращує настрій і пам'ять.

5. Частіше спілкуйтеся зі своїми дітьми, переймайтеся їхніми проблемами, допомагайте розв'язувати їх. Займіть позицію «друга» для своїх синів і доньок.

 

Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Назад Вперед

Хмаринка тегів

^