Iнформацiя до новини
  • Переглядiв: 55
  • Автор: webmaster
  • Дата: 8-05-2018, 19:56
8-05-2018, 19:56

Вітаємо вчителів і учнів школи з перемогами у І (міському), ІІ (обласному) етапах Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України

Категорiя: Навчальна робота » Наші досягнення

Вітаємо вчителів і учнів школи з перемогами у І (міському), ІІ (обласному) етапах Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України

Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Iнформацiя до новини
  • Переглядiв: 46
  • Автор: webmaster
  • Дата: 8-05-2018, 19:50
8-05-2018, 19:50

Вітаємо учнів та вчителів школи з перемогами у інтелектуальних конкурсах

Категорiя: Навчальна робота » Наші досягнення

Вітаємо учнів та вчителів школи з перемогами

у інтелектуальних конкурсах

(2017-2018 н.р.)

·        Міжнародний  бліц-конкурс із Web-дизайну та комп’ютерної графіки серед студентів та учнів (м. Вінниця) вчитель Сомченко І.М. у номінаціях :

-            «Краща Gif-анімація» :

Судін Ілля Русланович, 7-А клас - І місце;

-            «Краща 3D-анімація»:

Зуєв Олександр Олегович, 10 клас – ІІ місце;

Коваленко Владислав Олегович, 10 клас – ІІІ місце;

-             «Краща 2D растрова графіка»:

Карімов Денис Денисович, 5-Б клас - ІІІ місце;

Чаплигіна Крістіна Віталіївна, 11-А клас - ІІІ місце;

-            «Краща 3D-графіка»:

Коваленко Владислав Олегович, 10 клас – ІІІмісце.

 

·        Всеукраїнський конкурс учнівської молоді з інформаційних технологій обласний етап у номінації «Користувач ПК», вчитель Сомченко І.М.:

Гридін Павло Олександрович,10 клас - І місце.

 

·        Всеукраїнський конкурс школярів та учнівської молоді "Вчимося заповідувати” (наукова робота), вчитель Зубко Н.І.:

Сушков Кирило, 11-Б клас – І місця в міському, обласному і Всеукраїнському етапах;

Величко Наталя, 11-А клас –І місця в міському, обласному і Всеукраїнському етапах;

 

·        Всеукраїнська акція "Плекаємо сад”  (наукова робота), вчитель Зубко Н.І.:

Величко Наталя, 11-А клас – ІІ місце в міському, Імісце – в обласному і Всеукраїнському етапах;

 

·        Всеукраїнський конкурс з інформаційних технологій для дітей та молоді  «iTalent»  (м.Київ) у номінаціях :

-            «Програмна розробка» :

Гридін  Павло Олександрович, 10 клас – Диплом Топ 10 робіт, вчительДілова А.Є.

-            «2D анімація»:

Чичур Вікторія Геннадіївна, 11-А клас  Диплом Топ 10 робіт, вчитель Сомченко І.М.

-             «3D графіка»:

Зуєв Олександр Олегович, 10 клас - Диплом Топ 10 робіт, вчитель Сомченко І.М.

Коваленко Владислав Олегович, 10 клас – Диплом Кращі роботи, вчитель Сомченко І.М.

 

·        Обласний заочний конкурс "Багатогранна країна квітучої сакури”:

- Дипломи І ступеня:

Кобельчук  Дар’я Олександрівна, 8-Б клас , вчитель Зайцева Г.М.

Рябініна  Каткрина Олександрівна, 9-А клас , вчитель Манько І.М.

Осипчук  Анастасія Вікторівна, 9-Б клас , вчитель Бойко В.І.

Пендак  Владислав Вікторович, 10 клас , вчитель Сухенко Н.А.

-  Дипломи ІІ ступеня:

Абу  Самра Джон Жанович, 10 клас , вчитель Сухенко Н.А.

- Дипломи ІІІ ступеня:

Галушко  Артем Юрійович, 7-Б клас , вчитель Сухенко Н.А.

 

·        Обласний заочний конкурс комп’ютерної графіки і анімації уномінації:

Комп’ютерна графіка»  вчитель Сомченко І.М.:

Судін Ілля Русланович, 7-А клас- ІІ місце;

Ануров Данило Юрійович, 9-Б клас - ІІ місце;

Зуєв Олександр Олегович, 10 клас - ІІ місце;

Комп’ютерна анімація» вчитель Сомченко І.М.:

Чичур Вікторія Геннадіївна, 11-А клас - ІІІ місце.

Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Iнформацiя до новини
  • Переглядiв: 35
  • Автор: webmaster
  • Дата: 8-05-2018, 19:48
8-05-2018, 19:48

Вітаємо учнів та вчителів школи з перемогами у ІІІ (обласному) етапі Всеукраїнських учнівських олімпіадах з базових дисциплін

Категорiя: Навчальна робота » Наші досягнення

Вітаємо учнів та вчителів школи з перемогами у ІІІ (обласному) етапі  Всеукраїнських учнівських олімпіадах з базових дисциплін

Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Iнформацiя до новини
  • Переглядiв: 47
  • Автор: webmaster
  • Дата: 8-05-2018, 19:42
8-05-2018, 19:42

Вітаємо учнів і вчителів школи з перемогами у інтелектуальних конкурсах

Категорiя: Навчальна робота » Наші досягнення

 

Вітаємо учнів і вчителів школи з перемогами

у інтелектуальних конкурсах

(2017-2018 н.р. міський етап)

·    VІІІ Міжнародний мовно-літературний конкурс учнівської та студентської молоді ім. Т.Шевченка ІІ (міський) етап:

Мінакова Анастасія Русланівна, 5-А - ІІІ місце, вчитель Бойко В.І.

Ізместьєва Злата Сергіївна, 8-А – ІІ місце, вчитель Манько І.М.

·    ХVІІІ Міжнародний конкурс з української мови ім. Петра Яцика ІІ (міський) етап:

Ізместьєва Злата Сергіївна, 8-А – ІІ місце, вчитель Манько І.М.

·    Всеукраїнський конкурс учнівської молоді з інформаційних технологій міський етап у номінації «Користувач ПК»:

Гридін Павло Олександрович, 10клас -І місце (місто), І місце (область), вчитель Сомченко І.М.

·    Всеукраїнський конкурс дослідницько-експериментальних робіт із природознавства

«Юний дослідник » (міський етап) , вчитель Зубко Н.І.:

Величко Вікторія, 5-В клас- ІІ м ісце;

Смірнова Анна, 6-А клас - І місце;

Нетреба Олена, 6-А клас - ІІІ місце.

 

Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Iнформацiя до новини
  • Переглядiв: 55
  • Автор: webmaster
  • Дата: 8-05-2018, 19:36
8-05-2018, 19:36

Вітаємо учнів і вчителів школи з перемогами у ІІ (міському) етапі Всеукраїнських учнівських олімпіадах з базових дисциплін та інтелектуальних конкурсів 2017-2018н.р.

Категорiя: Навчальна робота » Наші досягнення

Вітаємо учнів і вчителів школи з перемогами у ІІ (міському) етапі Всеукраїнських учнівських олімпіадах з базових дисциплін та інтелектуальних конкурсів 2017-2018н.р.

Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Iнформацiя до новини
  • Переглядiв: 197
  • Автор: webmaster
  • Дата: 21-03-2018, 20:20
21-03-2018, 20:20

Міжнародний конкурс з Web-дизайну та комп'ютерної графіки

Категорiя: Навчальна робота » Конкурси

Вітаємо!

З 8 січня по 3 лютого 2018 року п’ять учнів під керівництвом вчителя Сомченко І.М. взяли участь у зимовому Міжнародному бліц-конкурсі з Web-дизайну та комп'ютерної графіки серед студентів та учнів (м. Вінниця) і посіли призові місця  у номінаціях:

-         «Краща Gif-анімація»:

Судін Ілля, учень 7-А класу - І місце;

-        «Краща 3D-анімація»:

Зуєв Олександр, учень 10 класу – ІІ місце;

Коваленко Владислав, учень 10 класу – ІІІ місце;

-        «Краща 2D-растрова графіка»:

Карімов Денис, учень 5-Б класу- ІІІ місце;

Чаплигіна Крістіна, учениця 11-А класуІІІ місце;

-        «Краща 3D-графіка»:

Коваленко Владислав, учень 10 класу – ІІІ місце.

Міжнародний конкурс з Web-дизайну та комп'ютерної графікиМіжнародний конкурс з Web-дизайну та комп'ютерної графікиМіжнародний конкурс з Web-дизайну та комп'ютерної графікиМіжнародний конкурс з Web-дизайну та комп'ютерної графікиМіжнародний конкурс з Web-дизайну та комп'ютерної графікиМіжнародний конкурс з Web-дизайну та комп'ютерної графіки 

Міжнародний конкурс з Web-дизайну та комп'ютерної графіки

Міжнародний конкурс з Web-дизайну та комп'ютерної графіки

 

Даний захід був організований на базі Вінницького національного технічного університету з метою підвищення рівня знань, умінь та навичок серед студентів і учнів у галузі Інтернет-технологій та комп’ютерної анімації, а також з метою залучення талановитої молоді до роботи з сучасними інформаційними та мультимедійними технологіями.

Складність полягала у тому, що про тему кваліфікаційної роботи учасники дізнаються тільки перед початком конкурсу - 8січня.  «Море…і все, що з ним пов’язано» такою була тема зимового бліц-конкурсу 2018 р.

Щиро вітаємо переможців  та бажаємо подальших успіхів, творчої наснаги та нових досягнень у майбутньому!

Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Iнформацiя до новини
  • Переглядiв: 248
  • Автор: webmaster
  • Дата: 16-03-2018, 21:51
16-03-2018, 21:51

Свято весни

Категорiя: Навчальна робота » Нова українська школа (НУШ)

    16 березня 2018 року успеціалізованій школі № 27 у актовій залі відбулося велике свято учнів Нової української школи «Найкращі у світі матусі!».    

 На свято малюки  запросили адміністрацію школи, вчителів та батьків. Зала і поверхи початкової школи були святково прикрашені об’ємними штучними квітами, аплікаціями, кульками та малюнками дітей.

 Першокласники,  як справжні артисти, декламували вірші, розігрували  сценки, танцювали і співали пісні, присвячені матусям і бабусям. Показали свої творчі здібності і діти гуртка спортивних танців, який працює при школі. А презентація «Моя матуся – квітка весняна» викликала у глядачів велику зацікавленість і гучні оплески. Діти подарували своїм матусям поробки, зроблені власними рученятками з любов’ю і ніжністю.

    Свято закінчилося  веселим флеш-мобом «Вітаємо!».

Свято весни

Свято весни

Свято весни

Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Iнформацiя до новини
  • Переглядiв: 314
  • Автор: webmaster
  • Дата: 16-02-2018, 21:46
16-02-2018, 21:46

Семінар НУШ

Категорiя: Навчальна робота » Нова українська школа (НУШ)

13, 14 та 15 лютого 2018 рокуу спеціалізованій школі №27,  два перші класи якої з 1 вересня 2017 року   почали працювати у пілотному проекті по впровадженню нового Державного стандарту початкової освіти, пройшли семінари з практики роботи  вчителів та адміністрації на засадах Нової української школи.

Для директорів шкіл Бєлозерського району, майбутніх тренерів НУШ, слухачів курсів з підвищення кваліфікації заступників директорів при ХАНО були проведені:

·               відео - презентація з досвіду роботи учителів НУШ по проведенню інтегрованого тематично-проектного навчання, планування уроків та складання розкладу  Бєловою І.Ю. – заступником директора початкової школи;

Семінар НУШ

·               екскурсії в нове освітнє середовище директором школи Мітковською І.А;

·               майстер класи по впровадженню нового інтегрованого курсу «Я досліджую світ» вчителями   експериментальних класів – Харченко Ю.Д. та Бурятинською Т.М.;

Семінар НУШ

·               «Ранкова зустріч» з учнями 1-А класу  вчителем Харченко Ю.Д.;

Семінар НУШ

·               динамічна гра «Парашут» психологом школи Кравчук О.В.

Семінар НУШ

Семінар НУШ

В ході семінарів в атмосфері довіри,  взаємоповаги і творчості присутні знайшли відповіді на всі свої питання, отримали  досвід з роботи в нових умовах, побачили, як створити нове освітнє середовище,   щоб навчання приносило дітям задоволення і дитина почувалася  у школі вільно,  перш ніж нові підходи будуть впроваджені в масштабах  всієї країни.

Семінар НУШ

Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Iнформацiя до новини
  • Переглядiв: 2616
  • Автор: webmaster
  • Дата: 16-02-2018, 21:36
16-02-2018, 21:36

Перші батьківські збори «Адаптація дітей до школи»

Категорiя: Навчальна робота » Нова українська школа (НУШ)

В 1-их класах початкової школи вже стало доброю традицією проведення батьківських зборів в цікавих формах, незвичних для батьків: «Коло», «Проблемне Коло», «Групова діяльність» з різною метою і тематикою: «Як допомогти дитині швидше адаптуватися у школі», «Розвиток креативності дітей», «Як працює Нова українська школа».

Перші батьківські збори «Адаптація дітей до школи»

Перші батьківські збори «Адаптація дітей до школи»

Проведення таких зборів дає змогу кожному із батьків у колі чи в групі висловити свою думку, попрацювати разом, почути один одного, дізнатись щось нове про роботу вчителя в класі, розробити шляхи вирішення озвучених проблем, навчитись розвивати креативне мислення та уяву своїх дітей, їх  здатність знаходити нові нестандартні шляхи вирішення різних ситуацій, налагодити стосунки між батьками.

Перші батьківські збори «Адаптація дітей до школи»

Перші батьківські збори «Адаптація дітей до школи»

Серією відкритих уроків для батьків учителі 1-А та 1-Б класу на практиці показали форми і методи роботи в НУШ.

Перші батьківські збори «Адаптація дітей до школи»

По завершенню такої спільної роботи у всіх залишаються позитивні враження та емоції.

Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Iнформацiя до новини
  • Переглядiв: 786
  • Автор: webmaster
  • Дата: 7-02-2018, 23:51
7-02-2018, 23:51

Нова українська школа

Категорiя: Навчальна робота » Нова українська школа (НУШ)

Нова українська школа

З 1 вересня 2017 року два перші класи нашої школи почали працювати у пілотному проекті по впровадженню нового Державного стандарту  початкової освіти і створенню Нової української школи.

      Наші молоді вчителі – Харченко Ю.Д. та Бурятинська Т.М. добре розуміли, що перш ніж нові підходи будуть впроваджені в масштабах країни, їм доведеться відпрацьовувати їх  у своїх класах, заохочуючи дітей до активних самостійних дій, створюючи  атмосферу довіри і  взаємоповаги, формуючи автономність та незалежне мислення кожної особистості.

Нова українська школа

    У центрі експерименту – інтегроване тематично-проектне навчання. Воно вимагає від  наших вчителів  більш глибинної підготовки до уроків. Приміщення для таких уроків ми створили мобільним та технічно обладнаним - одномісні парти, центри для розміщення дидактичних матеріалів, проектор, телевізор, ноутбук,  фабрика друку.  Інтеграція дає змогу дитині сприймати предмети і явища цілісно, різнобічно, системно та емоційно.

Натомість міжпредметна інтеграція в початковій школі вирішує ряд проблем. Наприклад – дублювання навчального матеріалу на різних предметах, те, що "монологічні” предмети втрачають практичну ефективність.

     Інтегрований курс «Я пізнаю світ» у нашому проекті поєднує такі освітні галузі: "Мовно-літературна”, "Математична”, "Природнича”, "Технологічна”, "Соціальна та здоров’язбережна”, "Громадянська та історична”. Крім того, передбачені "уроки відпрацювання навчальних умінь” з математики й української мови та літератури (у 1 класі – Навчання грамоти). Окремо діти відвідують уроки англійської мови, мистецтва та фізкультури.

Нова українська школа

    Навчальні заняття в рамках кожної теми  учителі проводять як «міні-уроки», які переходять в активну діяльність дітей в малих групах. Вони то дослідники космосу, материків, країн, то винахідники, то науковці по дослідам за краплинкою води, осіннім листочком, снігом. Як така робота захоплює малюків! Не хочеться навіть іти додому, в школі стільки всього цікавого!

Нова українська школа

    Кожний ранок у  дружному колі проводяться Ранкові зустрічі, під час яких діти обмінюються новинами, дізнаються про плани на день. Сидячи в колі один проти одного, кожна дитина вітається з іншими дітьми, за бажанням навіть на різних мовах, називаючи однокласника по імені в кличній формі; ділиться власним досвідом зі своїми товаришами, які з повагою слухають її; ставить свої запитання та коментує. Після цього вся група бере участь у короткій груповій вправі, спрямованій на розвиток академічних навичок, почуття команди та відчуття єдності. Наші вчителі визнають особливу роль ранкової зустрічі в житті дітей і присвячують 15–20 хвилин на початку кожного дня, аби створити позитивну атмосферу в учнівському колективі на весь навчальний день у школі.

Нова українська школа

Нова українська школа

    До уроків і після діти відмічають свій настрій прищепками у «Календарю настрою» і вкладають маленькі записочки  з побажанням або зауваженням до однокласників  в індивідуальні «Скриньки  побажань» (кольорові стаканчики з фотографіями учнів класу). Така робота ще більше об’єднує дітей, а вчителю допомагає вчасно вирішити конфліктні ситуації.

Нова українська школа

Разом з учителем учні беруть участь в розробленні та дотриманні правил поведінки у класі. Діти говорять: "Ми домовились”. Домовились не говорити одночасно. Домовились допомогти пташкам і зробили годівнички. Сучасні учні хочуть бути учасниками навчального процесу.

    Навчання за нашим проектом побудоване на засадах "Нової української школи”. У центрі роботи стоїть дитина. Один із пріоритетів – навчання, яке приносить дітям задоволення. Дитина має почуватись у школі вільно. Вони із задоволенням ідуть щоранку до школи, легко комунікують один з одним та дорослими, що їх оточують у школі.

    Водночас сформованість навчальних навичок абсолютно не відстає від "загальноприйнятого”. Ці першокласники читають у межах вивчених літер, швидко рахують. А ще – вільно і зв’язано висловлюють свою думку, готові її відстоювати та аргументувати.

Нова українська школа

Діти захоплені роботою – це якраз те, чого не вистачає традиційній системі навчання. Тому наші учні не мають стандартних уроків по 35 хвилин. Вчителі самостійно визначають межі роботи та відпочинку. Години інтегрованого курсу в розкладі стоять поряд, окремо учні відвідують уроки вчителів-предметників. Під час планування роботи відразу передбачають ігрові, динамічні моменти, щоб учні мали зміну діяльності та рухливої активності. На динамічних перервах вони із задоволенням танцюють під музику та відео, виконують вправи техніки «Парашут».

Нова українська школа   

     Урізноманітнювати діяльність допомагають нові засоби навчання. Наприклад, лепбук – новітній спосіб організації навчальної діяльності з молодшими школярами. Це гра, творчість, пізнання і дослідження нового, повторення і закріплення вивченого, систематизація знань і просто цікава форма спільної діяльності дорослого і дитини. По суті лепбук являє собою папку або міні-книжку, в якій систематизовані знання з якоїсь теми («Математика», «Погода», «Космос», «Сніг»). Лепбуки допомагають швидко і ефективно засвоїти нову інформацію і закріпити вивчене в пізнавально - ігровий формі. Це підсумковий результат спільної роботи з дітьми по тій чи іншій темі.

Нова українська школа

     Нова українська школа відкрила для нас, багато цікавих та різних методів і прийомів. Одним із них, – це «Daily 5», або «Щоденні 5» - це систематична щоденна робота. До цієї  методики належить 5 видів діяльності.

Нова українська школа

      Вчителі нашої школи почали впроваджувати одну із них - «Письмо для себе», або «Вільне письмо». Учні у вільній формі, різним приладдям ( олівцями, фломастерами) викладають свої думки на задану тему («Що сьогодні у мене було цікавого?», «Про що я мрію?», «Що таке дружба?»). Є такі учні, яким важко, ще писати реченнями, тому вони можуть зображувати малюнками. 

      Кінцевий результат – вільна діяльність розвиває творчість, спонукає до нових ідей, до самовираження дітей. 

Нова українська школа

      Кожен з учителів проекту педагогічно автономний, ця робота стимулює творчий потенціал педагогів. Це, звісно, вимагає додаткових зусиль, пошуку матеріалу, але для них така робота більш орієнтована на результат. Вони мають мету і можуть рухатись до неї своїми методами, відпрацьовувати з учнями ті навички, яких їм бракує. Вчитель відповідає за те, чого навчив своїх учнів, і має бути готовим до такої роботи й уникати шаблонності.Так працювати непросто. Довелось змінити свою свідомість, перебудувати сприйняття навчального матеріалу, виготовити велику кількість роздаткових матеріалів. Навчитись бачити незвичне у звичних речах. Але вони швидко пристосувалися до змін і їм це подобається.

Нова українська школа

А яким різноманітним, яскравим, зручним  для дітей і вчителя стало освітнє середовище! Меблі та обладнання в класі ми розташували таким чином, щоб дітям були зручно і безпечно пересуватись, а учитель міг одночасно бачити всіх учнів, які працюють у групах або всім класом.

Нова українська школа

    Навчальний простір облаштований так, щоби задовольнити індивідуальні потреби кожної дитини та сприяти роботі дітей в малих групах по 5-6 учнів у кожній, склад яких постійно змінюється.  Спільна робота у шкільному колективі сприяє розвитку взаємоповаги і відповідальності.  

    Водночас, є місце, де дитина зможе побути наодинці – «Центр усамітнення», або відпочити, пограти – зручні килимки з правилами дорожнього руху, іграми в класі та коридорі.

Нова українська школа

    Так само виділено місця, де діти можуть зберігати особисті речі, шкільне приладдя. Центри – «Математичний», «Бібліотечний», «Науковий», «Мистецький», «Ігровий», вчителі, батьки і всі небайдужі наповнюють поступово дидактичним, роздатковим матеріалом і розташовані зручно по класу для користування учнями під час будь якого уроку.

Нова українська школа

Стіни і меблі  вчителі і діти використовують для розміщення творчих робіт учнів та друкованих матеріалів, необхідних в роботі по тематичним тижням. Зробили ми разом з батьками і цілу стіну з пробки для розміщення робіт дітей - «Творчу майстерню». Така увага до дитячої праці й творчості підвищує їхню самооцінку і формує гідність.

Нова українська школа

Нова українська школа  

 

Неможливо досягти успіху без тісної взаємодії між учителями і батьками. Тому ми запрошуємо батьківську спільноту до участі та співпраці –  під час Ранкових зустрічей, уроків, майстер класів,  спільних з дітками батьківських зборів, які проходять  у різних цікавих і корисних для всіх учасників формах: «Коло», «Спільна вправа», «Творча родина». Адже майбутнє наших дітей залежить від якості такого  партнерства. Нам вдалось переконати батьків у перевагах Нової української школи безпосередньо роботою в класі. Це було не складно: батьки бачать зміни і їхній вплив на розвиток дитини.

 

Нова українська школа

Нова українська школа

Неможливо досягти успіху без тісної взаємодії між учителями і батьками. Тому ми запрошуємо батьківську спільноту до участі та співпраці –  під час Ранкових зустрічей, уроків, майстер класів,  спільних з дітками батьківських зборів, які проходять  у різних цікавих і корисних для всіх учасників формах: «Коло», «Спільна вправа», «Творча родина». Адже майбутнє наших дітей залежить від якості такого  партнерства. Нам вдалось переконати батьків у перевагах Нової української школи безпосередньо роботою в класі. Це було не складно: батьки бачать зміни і їхній вплив на розвиток дитини.

 


 

 

Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Назад Вперед