Iнформацiя до новини
  • Переглядiв: 706
  • Автор: webmaster
  • Дата: 22-02-2011, 23:34
22-02-2011, 23:34

Профілі навчання

Категорiя: Про школу » Профілі навчання

Профілі навчання

Швидкий розвиток науки та техніки виробничих технологій ставлять перед школою завдання організації профільного навчання. Ось чому навчання учнів 10-11-х класів організовано за двома напрямками: технологічним (інформатика) та гуманітарним (англійська мова).

Профільне навчання – чинник самовизначення та самореалізації молоді

 

Завдання профільної школи №27:

1.     зробити освідченість найважливішим засобом становлення духовних та інтелектуальних якостей учня, що формує індивідуальне сприйняття світу;

2.     формувати готовність школярів до свідомого вибору і оволодіння майбутньою професією;

3.     формувати в учнів уміння застосовувати інформаційно-комунікаційні технології з метою ефективного розв'язування  різноманітних завдань у навчально-пізнавальній діяльності та у повсякденному житті;

4.     розвивати в учнів уміння самостійно опанувати та раціонально використовувати програмні засоби різного призначення, цілеспрямовано шукати й систематизувати інформацію, використовувати електронні засоби обміну даними;

5.     сприяти засвоєнню комунікативні функції засобів спілкування для коректного вживання у відповідних мовленнєвих ситуаціях, розвитку умінь  самостійно відбирати мовні і мовленнєві засоби, які є оптимальними у сфері спілкування;

6.     впливати  на прогресивний розвиток суспільства через усунення протиріч між інтересами особистості і суспільства.

 

Домінуючи напрямки діяльності:

·        Забезпечення школи висококваліфікованими кадрами та підвищення їхньої кваліфікації для системи профільного навчання.

·         Забезпечення психолого-педагогічного супроводу допрофільної підготовки та профільного навчання.

·         Соціологічна та психологічна підтримка професійного самовизначення старшокласників.

·         Створення належної матеріальної бази (комп'ютерна техніка, оргтехніка, теле-, відео-, аудіотехніка, копіювальні та друкарські пристрої тощо).

·         Створення бібліотечного фонду, відео-, аудіомедіатехніки для технологічного та гуманітарного профілів навчання.

·         Створення умов:

·         для застосування сучасних інформаційних технологій у навчально-виховному процесі в профільних класах;

·         для забезпечення безперервної освіти випускників навчального закладу.

·         Спільна робота школи і батьків, школи і центрів зайнятості щодо усвідомленого вибору майбутньої професії учнів.

 

Профільна освіта – вимога сучасності

Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.