Iнформацiя до новини
  • Переглядiв: 7
  • Автор: webmaster
  • Дата: 8-10-2020, 21:50
8-10-2020, 21:50

ТЕСТИ ДЛЯ ПЕРЕВІРКИ ЗНАНЬ УЧНІВ ПО ТЕМІ «ТИ – ПІШОХІД І ПАСАЖИР»

Категорiя: Соціально-психологічна служба

ТЕСТИ ДЛЯ ПЕРЕВІРКИ ЗНАНЬ УЧНІВ ПО ТЕМІ «ТИ – ПІШОХІД І ПАСАЖИР»

1.  Пішоходам дозволяється ходити:

а) тротуарами;

б) проїжджою частиною;

в) пішохідними доріжками;

г) велосипедними доріжками.

2. Коли видимість дороги у напрямку руху обмежена кру­тим поворотом дороги, придорожніми спорудами, на­садженнями, то це:

а) недостатня видимість;

б) несприятливі погодні умови;

в) обмежена оглядовість.

3.  На платформі, чекаючи поїзда, ти будеш:

а) грати у рухливі ігри;

б) стояти скраю, виглядаючи поїзда;

в) стояти далі від краю платформи і спокійно чекати поїзда.

4.  Через залізничні колії ти будеш переходити:

а) підлізаючи під потягом, що стоїть;

б) по спеціальних настилах або підземних переходах;

в) де тобі зручніше.

5.  Людей, які користуються громадським транспортом, називають:

а) пішоходами;

б) пасажирами;

в) водіями.

6.  Громадський транспорт треба чекати:

а) на зупинці;

б) на проїжджій частині;

в) на перехресті.

7. У салоні автобуса, тролейбуса, трамвая необхідно:

а) сидіти або стояти, тримаючись за поручень;

б) бігати по салону, пустувати;

в) висовувати голову, руки у вікна.

8.  Перейти вулицю можна:

а) на зупинці;

б) на пішохідному переході;

в) де заманеться.

 

Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Iнформацiя до новини
  • Переглядiв: 4
  • Автор: webmaster
  • Дата: 8-10-2020, 21:49
8-10-2020, 21:49

ТЕСТИ ДЛЯ ПЕРЕВІРКИ ЗНАНЬ УЧНІВ З ТЕМИ «Я ВДОМА»

Категорiя: Соціально-психологічна служба

ТЕСТИ ДЛЯ ПЕРЕВІРКИ ЗНАНЬ УЧНІВ З ТЕМИ «Я ВДОМА»

 

1. Якщо ти вдома сам і раптом погасло світло, ти:

а) побіжиш шукати щось, щоб запалити світло;

б) постоїш на місці, щоб очі звикли до темряви;

в) сядеш і будеш плакати.

2. Уразі тимчасового вимкнення світла найкраще корис­туватися:

а) ліхтариком;

б) свічкою;

в) гасовою лампою.

3. Вдома ти користуєшся:

а)  всіма електроприладами;

б) тільки тими електроприладами, якими навчився користуватися під керівництвом дорослих;

в) зовсім не користуєшся.

4. Якщо електроприлад загорівся, ти:

а) заллєш його водою;

б) вимкнеш шнур з розетки і накриєш електроприлад товстою ковдрою;

в) накриєш товстою ковдрою.

5. Якщо пожежу погасити не вдалося, ти зателефонуєш за номером:

а) 101;        6)102;         в) 103.

6.  Перша допомога при ураженні електричним струмом. Постав варіанти відповідей у правильній послідовності.

а) стань на гумовий килимок, книгу або на будь-який дерев'яний предмет;

б) сухим дерев'яним або пластмасовим предметом відведи провід від постраждалого;

в) відключи електрику у квартирі.

7. Щоб не сталося пожежі у твоєму домі, треба:

а) вмикати в одну розетку одночасно багато електроприладів;

б) не залишати електроприлади на тривалий час без нагляду;

в) користуватися несправними електроприладами;

г) вимикати електроприлади, коли йдеш з дому.

8. Якщо у твоїй квартирі (будинку) сталася пожежа, ти:

а) заховаєшся у квартирі (під ліжком, у шафі);

б) постараєшся залишити квартиру.

9. Щоб вибратися з приміщення, де сталася пожежа, ти будеш рухатися;

а) пригнувшись або повзком;

б) на повний зріст;

в) пригнувшись або повзком, затуливши рот і ніс вологою ганчіркою.

10. Ніколи не грайся:

а) сірниками;

б) машинками;

в) ляльками.

11. Якщо на тобі спалахнув одяг, треба:

а) бігти;

б) перекочуватися по землі;

в) стояти і чекати, коли хтось тобі допоможе.

12. Пожежу, яка виникла від електричного струму, мож­на гасити:

а) водою;

б) вологою товстою тканиною;

в) сухою товстою тканиною.

 

Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Iнформацiя до новини
  • Переглядiв: 7
  • Автор: webmaster
  • Дата: 8-10-2020, 21:48
8-10-2020, 21:48

ТЕСТИ ДЛЯ ПЕРЕВІРКИ ЗНАНЬ УЧНІВ ПО ТЕМІ «ТВОЄ ХАРЧУВАННЯ», «ШКІДЛИВІ ЗВИЧКИ», «ПОНЯТТЯ СТОРОННЬОГО ПРЕДМЕТА»

Категорiя: Соціально-психологічна служба

ТЕСТИ ДЛЯ ПЕРЕВІРКИ ЗНАНЬ УЧНІВ  ПО ТЕМІ «ТВОЄ ХАРЧУВАННЯ»,

«ШКІДЛИВІ ЗВИЧКИ», «ПОНЯТТЯ СТОРОННЬОГО ПРЕДМЕТА»

1.  Де безпечніше купувати продукти харчування:

а) у магазині;             б) на ринку;               в) на вулиці.

2. Зіпсовані продукти мають:

а) неприємний запах;

б) привабливий вигляд;

в) порушену упаковку;

г) прострочений термін зберігання.

3. Харчове отруєння загрожує тим, хто:

а) миє овочі і фрукти перед вживанням;

б) вживає продукти з простроченим терміном зберігання;

в) їсть немиті овочі і фрукти.

4. До шкідливих звичок належать:

а) токсикоманія;

б) прогулянки на свіжому повітрі;

в) вживання алкоголю;

г) заняття спортом;

ґ) наркоманія;

д) куріння;

є) загартовування.

5. Токсикоманія — це:

а) шкідлива звичка;

б) приємне проводження вільного часу;

в) причина багатьох хвороб;

г) корисна звичка.

6. Токсичні речовини краще зберігати:

а) на балконі;            б) у кладовці;                        в) на кухні.

7.  Якщо токсична речовина потрапила на шкіру, треба:

а) змити її великою кількістю води;

б) витерти уражене місце носовою хусточкою;

в) не звертати на це уваги.

8. Перша допомога при отруєнні:

а) промити шлунок;

б) прикласти грілку;

в) випити активованого вугілля;

г) випити аспірин.

9. Що корисніше пити:

а) солодкі напої;       б) соки;

в) каву;                      г) воду?

10. Чи шкодить організмові надмірне вживання солі:

а) так;             б) ні?

11. Від надмірного вживання солодощів:

а) повнішають;

б) краще ростуть;

в) псуються зуби;

г) стають розумнішими.

12. Як діяти, якщо в око потрапила смітинка:

а) промити око водою;

б) потерти око;

в) витягнути смітинку чистою носовою хустинкою.

 

Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Iнформацiя до новини
  • Переглядiв: 14
  • Автор: webmaster
  • Дата: 8-10-2020, 21:47
8-10-2020, 21:47

Анкета «Профілактика коронавірусної інфекції»

Категорiя: Соціально-психологічна служба

Анкета

Для учнів старших класів «Профілактика коронавірусної інфекції»

<!-1.    Продовж речення -  COVID 19 передається через …..

_______________________________________________________________________________

<!-2.    Коли і навіщо одягати маску?

<!-3.    Соціальна дистанція, яка захищає від зараження?

·       1метр

·       1.5метри

·       2метри

<!-4.    Назви три правили, які на твій погляд захистять тебе від коронавірусу?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

<!-5.    Що необхідно використовувати  як дезінфікуючий засіб ?

·       Вологі серветки

·       Антисептик

·       Рідке мило

<!-6.    Що може зупинити розповсюдження COVID – 19?(підкреслити)

a)    утримання від відвідування та прийому гостей

b)   користування громадським транспортом

c)    обмеження від спілкування в компанії

d)   використання дистанційних засобів для привітання та спілкування

<!-7.    Міфи та факти про коронавірусну інфекцію ( обери та підкресли лише факти)

 i.           дистанція може бути 30 -50 см.

 ii.          вірус може потрапити через слизову оболонку ротової порожнини і очей

 iii.           кожне торкання дверної ручки і перил в громадських місцях може занести на шкіру вірус

 iv.           мило лише змиває вірус

 v.           антисептичний засіб зі спиртом вбиває вірус

 vi.           людям похилого віку (60+)вірус не шкодить

<!-8.  Що необхідно робити при появі перших симптомів захворювання?

____________________________________________________________________

<!-9.    При якій температурі необхідно викликати лікаря?______________

<!-10   Обери симптоми захворювання на корона вірус?


·      слабкість

·       біль у горлі

·       підвищена температура

·       утруднене дихання

·       головний біль


<!-11   З яких джерел краще отримувати інформацію про COVID  19?

_____________________________________________________________________________________________________
Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Iнформацiя до новини
  • Переглядiв: 18
  • Автор: webmaster
  • Дата: 2-10-2020, 20:42
2-10-2020, 20:42

Про булінг для дітей

Категорiя: Соціально-психологічна служба

Про булінг для дітей

Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Iнформацiя до новини
  • Переглядiв: 11
  • Автор: webmaster
  • Дата: 2-10-2020, 20:39
2-10-2020, 20:39

Як поводитися в надзвичайних ситуаціях

Категорiя: Соціально-психологічна служба

Як поводитися в надзвичайних ситуаціях

Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Iнформацiя до новини
  • Переглядiв: 11
  • Автор: webmaster
  • Дата: 1-10-2020, 20:45
1-10-2020, 20:45

Увага! Новий коронавірус

Категорiя: COVID-19, Соціально-психологічна служба

Увага! Новий коронавірус

Увага! Новий коронавірус

Захистися від коронавірусу

Що таке новий коронавірус SARS-CoV-2 (2019-nCoV)?

Новий коронавірус 2019 року (SARS-CoV-2, або 2019-nCoV) — це новий вірус, який спричиняє розвиток респіраторних захворювань у людей (зокрема гострої респіраторної хвороби COVID-19) та може передаватися від людини до людини. Цей вірус уперше був ідентифікований під час розслідування спалаху в м. Ухань, Китай, у грудні 2019 року.

Симптоми

У людини, інфікованої SARS-CoV-2, розвивається респіраторне захворювання різної тяжкості із такими основними симптомами: 

 - гарячка;

 - кашель;

 - задишка (ускладнене дихання).

Симптоми можуть проявитися через 2–14 днів після зараження новим коронавірусом. У багатьох пацієнтів SARS-CoV-2 спричиняє запалення обох легень.

Як захиститися від інфікування:

 - уникайте близького контакту з тими, хто має гарячку або кашель;

 - не торкайтеся обличчя немитими руками;

 - часто мийте руки з милом чи обробляйте дезінфекційними засобами;

 - ретельно готуйте їжу, зокрема м’ясо і яйця;

 - уникайте незахищеного контакту з дикими та свійськими тваринами.

 - Як запобігти поширенню інфекції:

 - якщо відчуваєте симптоми респіраторного захворювання, обмежте контакти з іншими людьми і використовуйте захисну маску для обличчя (її слід регулярно заміняти/знезаражувати);

 - якщо ви відвідували країни, де зафіксовано випадки COVID-19, і протягом 2 тижнів після цього у вас виникли симптоми респіраторного захворювання, негайно зверніться по медичну допомогу;

 - під час кашлю та чхання прикрийте рот і ніс зігнутим ліктем чи одноразовою серветкою, після чого викиньте серветку та вимийте руки;

 - необхідно дезінфікувати поверхні, яких торкалася інфікована людина. 

Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Iнформацiя до новини
  • Переглядiв: 10
  • Автор: webmaster
  • Дата: 1-10-2020, 20:43
1-10-2020, 20:43

Еаціональна "Гаряча лінія" - для дітей та про дітей

Категорiя: Соціально-психологічна служба

Еаціональна "Гаряча лінія" - для дітей та про дітей

Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Iнформацiя до новини
  • Переглядiв: 8
  • Автор: webmaster
  • Дата: 30-09-2020, 20:50
30-09-2020, 20:50

Що означає поважати іншу людину?

Категорiя: Соціально-психологічна служба

Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Iнформацiя до новини
  • Переглядiв: 221
  • Автор: webmaster
  • Дата: 5-05-2020, 13:43
5-05-2020, 13:43

План роботи психологічної служби школи на період карантину

Категорiя: Соціально-психологічна служба

План роботи психологічної служби школи

на період карантину

практичний психолог – Кравчук Олена

соціальний педагог – Дорошенко Ірина

Форма роботи

Примітка (посилання)

1

Розробити графік індивідуальних консультацій для здобувачів освіти.

 

Підбір та  поповнення інформації на сайт школи у розділ соціально – психологічна служба:

«Рекомендації для учасників освітнього процесу щодо заходів безпеки проти коронавірусу»

«Яким чином цікаво організувати  спільне дозвілля?»,

Самоосвіта пройти навчання за програмою «Вирішуємо конфліктні ситуації»

 

 

 

 

 

 

 

 

Посилання для он-лайн користування курсом - http://course.la-strada.org.ua/story_html5.html

 

2

Ознайомлення батьків 1-4 класів з рекомендаціями «Як пом’якшити вплив самоізоляції і вийти з карантину без емоційних потрясінь». Відповіді на питання.

Дистанційні бесіди у телефонному режимі з дітьми-сиротами та дітьми, які позбавлені батьківського піклування та їх опікунами, з дітьми які опинилися в складних життєвих обставинах та їх батьками. «Психологічний стан учнів «групи ризику»»

Розробка тренінгового заняття№1 для батьків майбутніх першокласників.

Робота з документами (журнали)

 

Viber групи батьків

 

https://nus.org.ua/view/yak-pom-yakshyty-vp

 

3

Підбір та  поповнення інформації на сайт школи у розділ соціально – психологічна служба:

«Як розмовляти з дітьми про коронавірус?»

«Рекомендації батькам: як пережити карантин та залишитися спокійними батьками»

«Поради для дітей підліткового віку та їх батьків під час карантину»

Розробка тренінгового заняття№2 для батьків майбутніх першокласників.

ШКОЛА ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ тема: Дитячі травми. Вікові особливості та чинники впливу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Skype

Посилання на нараду через Viber в день проведення

4

Розробити онлайн анкету « Як я проводжу свій день  і вільний час» для учнів 7-9 класів на Гугул дике

Групове онлайн консультування класних керівників 1-2 кл. «Як зупинити небезпечні дії дитини»

Розпочати навчання «Освітні інструменти критичного мислення»

Гугл -диск

 

 

Скайп

https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:

 

5

Підбір та  поповнення відео матеріалів на сайт школи у розділ соціально – психологічна служба:        

соціальний ролик «Сортування сміття»

для учнів 1-4 кл. «Казка для дітей про коронавірус. Чому мені не можна до бабусі?»

для учнів 5-6 кл. «Безпека дітей в Інтернеті»

Індивідуальні відео консультації,  для учнів, з проблем:

підготовка до ЗНО

підвищення мотивації

зниження тривожності

як розпорядитись вільним часом

 

https://www.youtube.com/watch?v=91OM9aZLxyg

https://www.youtube.com/watch?v=JabqebPDwSs

https://www.youtube.com/watch?v=dJn2g2zxOik

 

 

 

 

Viber, skype

6

Самоосвіта"Тренер Fest" Фестиваль тренерского искусства

 

Індивідуальні відео консультації,  для учителів та батьків, з проблем:

-підвищена тривожність

- розвиток пізнавальнох сфери у домашніх умовах

- прийоми саморегуліції

- основи тайм менеджменту

Розробити  міні -тренінг«Тревога – мій стимул жити та развиватися»

Робота з документами (журнали)

 

https://vtkosnova.org/pl/teach/control/lesson/view

 

Viber, skype

7

Дистанційна відео консультація «Чим зайняти дитину під час карантину»Поради психолога: розвивальні ігри під час карантину

Організація онлайн навчання учнів «Шкільної служби порозуміння» навчання за програмою «Вирішуємо конфліктні ситуації»

Пошукова робота в мережі Інтернет:

Тренінгові вправи для роботи з  батьками

Тренінгові вправи для роботи з  учнями

Тренінгові вправи для роботи з  вчителями

Продовжити  навчання «Освітні інструменти критичного мислення»

https://vseosvita.ua/news/porady-psykholoha-rozvyvalni-ihry-pid-chas-karantynu

 

 

Посилання для он-лайн користування курсом - http://course.la-strada.org.ua/story_html5.html

 

 

 

 

 

 

 

 

https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:

 

8

Дистанційні бесіди у телефонному режимі з дітьми-сиротами та дітьми, які позбавлені батьківського піклування та їх опікунами, з дітьми які опинилися в складних життєвих обставинах та їх батьками. «Психологічний стан учнів «групи ризику»»

Переглянути. Международная онлайн-конференция "Грани консультирования"

ШКОЛА ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ: Стратегії підтримки підлітків в умовах проблемного соціуму

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://vtkosnova.org/teach/control/stream/view/id/

 

 

Skype

Посилання на нараду через Viber в день проведення

9

Пройти онлайн  навчання за програмою  «Ефективні презентації»

Ознайомлення класних керівників 1-2 класів з  розвитком емоційного інтелекту

 

Індивідуальні відео консультації для учасників навчально- виховного процесу.

 

Робота з документами (журнали)

Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Назад Вперед

Хмаринка тегів

Архів новин

Октябрь 2020 (14)
Сентябрь 2020 (34)
Август 2020 (4)
Июнь 2020 (5)
Май 2020 (34)
Апрель 2020 (48)
^