Iнформацiя до новини
  • Переглядiв:
  • Автор: webmaster
  • Дата: 12-11-2015, 22:50
12-11-2015, 22:50

Організація роботи по впровадженню медіації в практику роботи психологічної служби

Категорiя: Соціально-психологічна служба » Для вчителів

    11.11.2015 у Херсонській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів №27 з поглибленим вивченням інформатики та іноземних мов Херсонської міської ради пройшов тренінг - презентація«Організація роботи по впровадженню медіації в практику роботи психологічної служби» для практичних психологів міста, які працюють від  1до 3 років. Вони отримали практичні знання з  навчальної програми « БАЗОВІ НАВИЧКИ МЕДІАТОРА В НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ ТА ГРОМАДІ», які допоможуть зробити  роботу  шкільного  психолога більш ефективною. 

Організація роботи по впровадженню медіації в практику роботи психологічної служби
 

Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Iнформацiя до новини
  • Переглядiв:
  • Автор: webmaster
  • Дата: 14-10-2015, 22:45
14-10-2015, 22:45

Медіація – крок до примирення

Категорiя: Соціально-психологічна служба

alt

Медіація – крок до примирення.

Міжнародним жіночим правозахисним Центром «Ла Страда- Україна» у рамках реалізації  проекту «Розбудова миру, профілактика і розв’язання конфлікту з використанням медіації в групах та громадах, які постраждали від конфлікту, особливо серед жінок та дівчат ВПО» за підтримки Посольства Великої Британії в Україні  та у співпраці   з Міністерством освіти і науки України, Українським науково методичним центром практичної психології і соціальної роботи.  З  05.10 по 09 10. 2015 року у  м. Києві пройшли навчання за навчальної програмою « Базові навички медіатора в навчальному закладі та громаді. Забезпечення участі жінок  і дітей у розв’язанні конфліктів та миробудування» практичні психологи  Дніпропетровської, Луганської, Одеської та Херсонської областей.  Від міста Херсон відбір пройшла практичний психолог Херсонської спеціалізованої школи №27 Кравчук Олена В’ячеславівна. Тому на базі навчального закладу починає працювати центр медіації щодо профілактики та розв’язанню конфліктів у навчальному середовищі та громаді.

Медіація – крок до примирення
Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Iнформацiя до новини
  • Переглядiв:
  • Автор: webmaster
  • Дата: 4-02-2014, 22:48
4-02-2014, 22:48

Пам'ятка батькам

Категорiя: Соціально-психологічна служба » Батькам.

Пам'ятка батькам
Пам'ятка батькам
Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Iнформацiя до новини
  • Переглядiв:
  • Автор: webmaster
  • Дата: 4-02-2014, 21:26
4-02-2014, 21:26

Обдарована дитина

Категорiя: Соціально-психологічна служба » Батькам.

Обдарована дитина
Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Iнформацiя до новини
  • Переглядiв:
  • Автор: webmaster
  • Дата: 4-02-2014, 21:21
4-02-2014, 21:21

Поради вчителям для покращення настрою

Категорiя: Соціально-психологічна служба » Для вчителів

Поради вчителям

для покращення настрою 

Ефективність уроку часто напряму залежить від  емоційного стану педагога. Тому, щоб покращити свій настрій перед початком уроку, рекомендуємо скористатися наступними порадами:                     

1. Будьте оптимістами! Педагогіка – наука оптимістична (утім, як і будь-яка наука, песимістичний тільки дилетант).

2. Не забувайте головного: діти – істоти парадоксальні (дорослі – теж).

3. Якщо в тебе з’явилося бажання вигнати учня з класу, вийди сам.

4. Учителю, вітайся з дітьми, це дуже важливо. Тоном, яким ви говорите "здрастуй”, теж можна виховувати і піднімати собі настрій.

5. Вмійте бути ледачим! Проблема педагогів у тому, що вони розвивають бурхливу діяльність, але забувають думати про себе. Пам’ятайте: думати про себе – ваш головний обов’язок.

6. Хваліть себе самого тричі на день: уранці, удень і ввечері. Застосовуйте таку магічну формулу самонавіювання: ”Я геніальний, найкращий педагог. Усім педагогам педагог, мене діти слухаються, мене батьки поважають, мене адміністрація любить, а як я сам себе люблю, цього і не висловити”.

Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Iнформацiя до новини
  • Переглядiв:
  • Автор: webmaster
  • Дата: 4-02-2014, 21:11
4-02-2014, 21:11

Как проверить память ребенка?

Категорiя: Соціально-психологічна служба » Батькам.

Как проверить память ребенка?

Инструкция для детей. «Сейчас мы проверим твою память. Я назову тебе слова, ты прослушаешь их, а потом повторишь сколько сможешь, в любом порядке».

Слова зачитываются испытуемому четко, не спеша. «Сейчас я снова назову те же самые слова, ты их послушаешь и повторишь – и те, которые уже называл, и те которые запомнишь сейчас. Называть слова можешь в любом порядке». 

Далее опыт повторяется без инструкций. Перед следующими 3-5 прочтениями экспериментатор просто говорит: «Еще раз». После 5-6 кратного повторения слов, экспериментатор говорит испытуемому: «Через час Вы эти же слова назовете мне еще раз». На каждом этапе исследования заполняется протокол. Под каждым воспроизведенным словом в строчке, которая соответствует номеру попытки, ставится крестик. Если испытуемый называет «лишнее» слово, оно фиксируется в соответствующей графе. Спустя час испытуемый по просьбе исследователя воспроизводит без предварительного зачитывания запомнившиеся слова, которые фиксируются в протоколе кружочками.

Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Iнформацiя до новини
  • Переглядiв: 416
  • Автор: webmaster
  • Дата: 14-04-2013, 23:58
14-04-2013, 23:58

Десять порад молодому вчителю

Категорiя: Соціально-психологічна служба » Для вчителів

Десять порад молодому вчителю

       Погано, коли на молодого вчителя дивляться тільки перспективно. Зазвичай згодом він стає більш умілим, самостійним, придбає навички, опанує прийоми, досягне майстерності. Але в той же час він може втратити ту безпосередність і чари молодості, риси, притаманні тільки молодому вчителю, що інколи наближають до нього учнів сильніше, ніж мудрість літнього майстра. Моїм першим учням, напевно, було цікавіше зі мною, ніж нинішнім. У школі обов'язково мають бути молоді вчителі. Без них життя нудне, нецікаве, прісне.

Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Iнформацiя до новини
  • Переглядiв: 455
  • Автор: webmaster
  • Дата: 10-04-2013, 10:27
10-04-2013, 10:27

Пам'ятка молодому учителеві

Категорiя: Соціально-психологічна служба » Для вчителів

Пам'ятка молодому учителеві

  1. Приходьте в кабінет заздалегідь до дзвінка. Переконайтесь, чи все готово до уроку. Прагніть до організованого початку уроку.
  2. Не витрачайте часу на пошуки сторінки вашого предмета в класному журналі, відмітьте його закладкою раніше, привчайте чергових залишати на столі вчителя записку з прізвищами відсутніх учнів.
  3. Починайте урок енергійно, цікаво, не задавайте питання про те, хто не виконав домашнє завдання. Урок ведіть так, щоб кожен учень з самого його початку і до кінця був зайнятий.
  4. Захоплюйте учнів змістом матеріалу, контролюйте темп уроку, допомагайте "слабким" повірити в свої сили. Особливо стежте за тими, у кого нестійка увага. Попереджуйте відразу ж наміри порушити робочий ритм.
  5. Звертайтесь частіше з питаннями до тих, хто може на уроці відволікатись.
  6. Мотивуйте оцінки знань, скажіть учневі, над чим йому слід попрацювати ще. Це буде привчати до дисциплінованої праці. Учень буде звикати до того, що вказівки вчителя потрібно виконувати обов'язково.
  7. Припиняйте урок разом із дзвоником, нагадуйте черговому про його обов'язки. Утримуйтесь від зайвих зауважень.
  8. Пам'ятайте: налагодження дисципліни, завжди сприяє покращенню робочого ритму уроку.
  9. Звертайтесь по допомогу до самих учнів: з порушником, якого клас не підтримує, легше справитись.
  10. Не допускайте конфліктів з цілим класом чи зі значною частиною класу, а якщо вони виникли, не затягуйте його, шукайте розумні шляхи їх вирішення.
  11. Пам'ятайте слова М.О.Добролюбова про те, що справедливий учитель - це такий учитель, вчинки якого справедливі в очах учнів.

Схема самоаналізу уроку

  1.  
    • Обґрунтувати структуру уроку.
    • Взаємозв'язок навчального матеріалу з наступним і попереднім.
    • Врахування індивідуальних особливостей учнів даного класу.
    • Мотивація навчання.
    • Інформаційна насиченість уроку, яку додаткову літературу використано.
    • Способи усунення перевантаження учнів.
    • Раціональність методів навчання, які використовувались.
    • Забезпечення диференціації роботи на уроці.
    • Ефективність роботи в розвитку розумових здібностей учнів, формування світогляду, моральних якостей особистості.
    • Рівень культури розумової праці на уроці.
    • Способи формування навчальних умінь і навичок.
    • Методика оцінки й обліку знань учнів, шляхи її вдосконалення.
    • У чому проявилось формування почуття відповідальності учнів за навчальну працю?
    • Що сприяло розвитку самоосвіти роботи на уроці.
    • Рівень знань учнів. Якість засвоєння нового матеріалу.
    • Дотримання педагогічного такту і вимогливості до учнів.
    • В чому проявились недоліки і помилки уроку? Як вони будуть усуватись?
Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Iнформацiя до новини
  • Переглядiв: 461
  • Автор: webmaster
  • Дата: 3-04-2013, 20:12
3-04-2013, 20:12

Компьютер и здоровье Вашего ребенка

Категорiя: Соціально-психологічна служба » Батькам.

Компьютер и здоровье Вашего ребенка

Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Iнформацiя до новини
  • Переглядiв: 479
  • Автор: webmaster
  • Дата: 25-03-2013, 18:03
25-03-2013, 18:03

Як творчо розвивати дитину

Категорiя: Соціально-психологічна служба » Батькам.

Чи допомагаєте  Ви розвиватися дитині творчо? Якщо Ви дійсно хочете, щоб Ваші діти були талановиті і творчо активні, потрібно докласти до цього немало зусиль. Щоб  Ви самі могли пережити, в якому  напрямі потрібно працювати, пропонуємо Вам декілька порад.

1. Відповідайте на питання дитини терпляче і чесно.

2. Сприймайте  питання і вислови дитини всерйоз. 

3. Надайте дитині  кімнату або куточок винятково  для її справ. 

4. Знайдіть місце,  де дитина змогла б показувати  свої роботи і досягнення.

5. Не лайте  дитину за безлад на столі, якщо це пов'язано з її творчим процесом. Проте вимагайте упорядковувати робоче місце після його закінчення.

6. Покажіть дитині, що її люблять і приймають,  безумовно, таким, якою вона  є, а не за її успіхи і  досягнення.

7. Доручайте своїй  дитині посильні справи і турботи. 

8. Допомагайте  їй будувати свої власні плани  і ухвалювати рішення. 

9. Допомагайте  їй покращувати результати своєї  роботи.

10. Беріть вашу  дитину в поїздки по цікавих  місцях.

11. Допомагайте  дитині спілкуватися з ровесниками з різних культурних шарів.

12. Не порівнюйте  свою дитину з іншими, указуючи  при цьому на її недоліки.

Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.