Iнформацiя до новини
  • Переглядiв: 24
  • Автор: webmaster
  • Дата: 15-05-2018, 19:12
15-05-2018, 19:12

ЗНО: ПОРАДИ СТАРШОКЛАСНИКАМ

Категорiя: Зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО), Поради випускникам, Соціально-психологічна служба

ЗНО: ПОРАДИ СТАРШОКЛАСНИКАМ

 Хочете швидко впоратися з тестом у напруженій екзаменаційній атмосфері?

1. Почніть готуватися до тестування заздалегідь.

2. Повторіть увесь навчальний матеріал.

3. Використовуйте підручники та посібники, рекомендовані міністерством освіти і науки України.

4. Перед офіційним тестуванням варто спробувати пройти якнайбільше опублікованих тестів — просто заради тестування. Це дасть вам змогу краще ознайомитися з типовими конструкціями тестових завдань.

5. Поспішайте! Тренуйтеся із секундоміром у руках. Засікайте час виконання тестів, зменшуйте його. Без обмежень, що змушують працювати в максимально швидкому темпі, без імітації змагальної ситуації неможливо подолати стрес, що його викликає будь-яке тестування.

6. Дотримуйтеся всіх рекомендацій, як правильно розв'язувати окреме завдання або тест загалом. Наприклад, не слід двічі перечитувати малозрозумілу інструкцію, а потрібно одразу ж продивитися варіанти відповідей. Вам стане зрозуміліше, що саме слід робити.

7. Пропускайте! Треба навчитися пропускати важкі або незрозумілі завдання.

Пам'ятайте: у тесті завжди знайдуться такі, з якими ви обов'язково впораєтеся. Просто нерозумно не добрати балів лише тому, що ви не дісталися до «своїх» завдань, а застрягли на тих, сенс яких вам не відомий.

8. Угадуйте! Якщо ви невпевнені у виборі відповіді, довіряйте своїй інтуїції. Така довіра, як правило, збільшує набрані бали.

9. Виключайте! Багато завдань можна швидше вирішити, якщо не шукати правильну відповідь одразу, а послідовно виключати ті, які не підходять. Цей метод дозволяє концентрувати увагу лише на одній-двох ознаках (це легко), а не одночасно на п'ятьох-сімох (що набагато складніше).

10.      Скорочуйте вибір! Якщо кілька відповідей (1—2) із чотирьох або п'яти варіантів здаються вам зовсім невідповідними, а інші — більш прийнятними, то в цьому випадку правильніше буде не пропускати це завдання, а намагатися обрати відповідь навмання. Завдяки такій тактиці ви отримаєте більше балів.

11. Думайте лише про поточне завдання! Коли ви бачите нове питання, забувайте все, що було в попередньому. Зазвичай завдання в тестах не пов'язані одне з одним, тому знання, які ви застосували в одній задачі (уже розв'язаній) не допомагають, а тільки заважають сконцентруватися і правильно вирішити наступне питання. Забудьте про невдачу в попередньому завданні, 

якщо воно виявилося вам не до снаги. Думайте лише про те, що кожне нове завдання — це шанс набрати бали.

12. Читайте завдання до кінця! Поспіх не має призводити до того, що ви намагатиметеся зрозуміти умови завдання за «першими словами» і добудовувати його закінчення у власній уяві. Через це ви можете припуститися помилок у най­легших завданнях.

13. Не засмучуйтеся! У будь-якому професійно підготовленому тесті — чимало завдань, з якими ви просто не зможете впоратися (так заплановано). Ба,  більше: ніхто не повинен виконати всіх 100 % вправ! Тому немає сенсу розхлюпувати емоційну енергію на передчасну досаду.

Навіть якщо вам здається, що ви зробили занадто багато помилок і просто завалили тест, пам'ятайте, що дуже часто таке відчуття є помилковим: при порівнянні ваших результатів з іншими може з'ясуватися, що решта схибила ще більше. У підсумку ви одержите якщо не найвищий тестовий бал, то цілком пристойний. Ця установка особливо знадобиться «цілковитим відмінникам», які звикли при звичайних методах контролю домагатися максимального результату. Якщо ви хочете стати класним «тестовим бійцем», учіться не тільки завдавати удари, але й «тримати» їх.

14. Заплануйте два кола! Розрахуйте середній час на кожне завдання таким чином, щоб за дві третини (максимум три чверті) сеансу пройти всі завдання «по першому колу». Тоді ви встигнете набрати максимум балів, виконуючи легкі завдання, а потім зможете подумати й про важкі, які вам довелося спочатку пропустити.

15. Напередодні обов'язково виспіться! Багато хто вважає: щоб повністю підготуватися до іспиту, не вистачає останньої ночі. Це неправильно. Не треба перевтомлюватись. Навпаки, звечора прогуляйтесь, перед сном прийміть душ.

Виспіться якнайкраще, щоб прокинутися з відчуттям бойового настрою.

16. Згадайте все! Отже, ви в кабінеті, де проводять тестування. Якщо хвилюєтеся, то заплющте очі, розслабтеся, згадайте на хвилинку щось смішне або приємне. Після того, як опануєте себе, уважно прочитайте запитання. Не може бути, щоб ви абсолютно нічого не знали. Просто не буває такого! Тому не втрачайте надії й не ля

кайтеся в першу хвилину. Почніть із питання, яке знаєте краще. Поступово згадаються й інші (принаймні дещо — точно). Не знаєте відповіді — залиште запитання й переходьте до наступного. Повернетеся до нього пізніше.

17. Забудьте про шпаргалки! Техніка списування — в кожного своя. Хоча, попри всі хитрощі, як правило, інструктори усе бачать.

 

Щастить вам!

Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Iнформацiя до новини
  • Переглядiв: 9
  • Автор: webmaster
  • Дата: 15-05-2018, 19:03
15-05-2018, 19:03

ДЕРЖАВНА ПІДСУМКОВА АТЕСТАЦІЯ – СИТУАЦІЯ ТРИВОЖНА, АЛЕ БЕЗПЕЧНА ПОРАДИ БАТЬКАМ

Категорiя: Державна підсумкова атестація, Соціально-психологічна служба


 

ДЕРЖАВНА ПІДСУМКОВА АТЕСТАЦІЯ – СИТУАЦІЯ ТРИВОЖНА,

АЛЕ БЕЗПЕЧНА ПОРАДИ БАТЬКАМ

 

1. Контролюйте, скільки спить ваш син чи донька. Регулярне недосипання небезпечне для психіки, послаблює імунітет і загострює хронічні захворювання дітей.

2. В екзаменаційний період дуже важливе харчування випускників. Воно має бути повноцінним. Підліткам слід давати продукти, які містять вітамін Е. Він підвищує імунітет і стійкість до стресу. У натуральному вигляді є в картоплі, сої, кукурудзі, моркві, ожині, волоських горіхах.

3. Споживання на добу до 8 склянок рідини позитивно впливає на організм, зокрема, покращується робота нирок, вони краще протидіють урологічним інфекціям. При цьому і корисно пити звичайну воду, натуральні соки. Вживання кави не підвищує працездатності, і підсилює стрес, викликає сильну сечогінну дію, що призводить до зневоднення організму і підвищеної роздратованості.

4. Звертайте увагу на посуд, з якого їдять ваші діти. Краще, аби він був золотавий. Цей колір заспокоює нервову систему, концентрує увагу, покращує настрій і пам'ять.

5. Частіше спілкуйтеся зі своїми дітьми, переймайтеся їхніми проблемами, допомагайте розв'язувати їх. Займіть позицію «друга» для своїх синів і доньок.

 

Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Iнформацiя до новини
  • Переглядiв: 8
  • Автор: webmaster
  • Дата: 15-05-2018, 18:59
15-05-2018, 18:59

ПОРАДИ ВИПУСКНИКАМ

Категорiя: Зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО), Поради випускникам, Соціально-психологічна служба

ПОРАДИ ВИПУСКНИКАМ

 

1. Вчіться керувати своїми емоціями. Наш мозок наказує виробляти гормони стресу на будь-який подразник, що загрожує нашому спокою.

2. Використайте найпростішу йогівську вправу. Заплющте очі й подумки перенесіться на берег океану. Підніміть руки вгору і розведіть їх у боки, уявляючи, як у них входить енергія. Складіть їх одна на одну біля пупка (ліва рука знизу). Ваш мозок насичується киснем і заспокоюється.

3. Усміхайтеся, навіть якщо вам не дуже хочеться. Сміх позитивно впливає на імунну систему.

4. Не забувайте хвалити себе щоразу, коли вам вдається впоратися із хвилюванням.

5. Живіть активно. По-перше, активні рухи не дають накопичуватися адреналіну, по­-друге, відволікають від негативних думок: «Я не здам», «Я не знаю» тощо.

6. Стежте за пульсом - його оптимальна частота розраховується за формулою: 180 мінус ваш вік.

7.Якщо дуже важко зібратися з силами і з думками, спробуйте запам'ятати спочатку найлегше, а потім переходьте до вивчення складного матеріалу.

Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Iнформацiя до новини
  • Переглядiв: 11
  • Автор: webmaster
  • Дата: 15-05-2018, 18:56
15-05-2018, 18:56

Поради учням. Підготовка до ДПА.

Категорiя: Соціально-психологічна служба, Поради випускникам, Соціально-психологічна служба

Поради учням. Підготовка до ДПА.

Незабаром ДПА. Як встигнути вдало до неї підготуватися та ще й мати вільний час на особисті справи? Скористайся цими способами у боротьбі із втомою, напруженням, браком часу.

1.Плануй завтрашній день. Заведи блокнотик, у який щовечора записуй, що тобі треба зробити завтра. І обов'язково перевіряй, чи все із запланованого встиг зробити.

2.Не дивись телевізор, не витрачай свій час, який можеш витратитина плідну підготовку до ДПА, за комп’ютером.. Твоє життя набагато цікавіше, ніж події у світі, життя героїв серіалу чи події у комп’ютерній грі. Якщо станеться щось глобальне, то твої друзі, родичі сповістять тебе. Не забувай, тобі ще потрібно багато встигнути для свого зоряного майбутнього! Переконайся - життя без телевізора і комп’ютера існує.

3.Навчись відпочивати. Відпочинок теж потрібно занести до списку важливих справ. Тільки після доброго відпочинку, погулянки відновиться твоя розумова працездатність і здатність запам'ятовувати складний навчальний матеріал.

4.Переводь увагу з одного заняття на інше. Зміна видів робіт усуває одноманітність. Після того, як ти три години просидів за книжками, можеш піти на консультацію до друзів або допомогти батькам.

5.Визнач пріоритети. Почни свій день із вирішення важливого завдання. Менш важливі справи залиш на завтра.

6.Якщо важко зосередитися на навчальному матеріалі, почни конспектувати, складати таблиці, логічні схеми. Цей процес унеможливлює часте й тривале відволікання уваги. Такий самий ефект має читання вголос. Після того, як тобі вдасться зосередитися на ньому, можна повернутися до читання про себе.

7.Намагайся чергувати читання з обмірковуванням і переказуванням, розв'язуванням задач, придумуванням власних прикладів. Це запобігає появі монотонності, за якої стійкість уваги знижується. Зміна навчальних предметів під час виконання завдань також сприяє збереженню стійкої уваги.

ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ВТОМИЛИСЯ ОЧІ?

Виконайте дві будь-які вправи:

• погляньте по черзі вгору-вниз (25 с), ліворуч-праворуч (15 с);

• напишіть очима своє ім'я, по батькові, прізвище;

• фіксуйте погляд то на віддаленому предметі (20 с), то на аркуші паперу перед собою (20 с);

• намалюйте очима квадрат, трикутник — спочатку за годинниковою стрілкою, потім навпаки.

РЕЖИМ ДНЯ

Поділіть день на три частини:

• готуйтеся до ДПА 8 годин на день;

• займайтеся спортом, гуляйте, спілкуйтесь8 годин;

• спіть не менше 8 годин, якщо хочете чи треба, влаштуйте собі тиху годину після обіду.

ЯК ЛЕГШЕ ЗАПАМ'ЯТОВУВАТИ

Поради учням. Підготовка до ДПА.

 

 

 

1. Не завжди що більший обсяг матеріалу, то важче його запам'ятати. Великий уривок вивчати корисніше, ніж короткий вислів.

2. Запам'ятати легше те, що розумієш.

3. Розподілене заучування краще від концентрованого. Учіться з перервами, а не все підряд, краще помалу, ніж одразу.

4. Більше часу витрачайте на повторення по пам'яті. Це ефективніше за просте багаторазове читання.

5. Якщо працюєте із двома матеріалами — великим і меншим — розумно починати з більшого.

ЯК ПІДТРИМАТИ ПРАЦЕЗДАТНІСТЬ

1. Чергуйте розумову і фізичну працю.

2. У гімнастичних вправах перевагу слід віддавати перекиду, свічці, стійці на голові, оскільки посилюється притік крові до клітин мозку.

3. Бережіть очі, робіть перерву кожні 20-30 хвилин (відвести очі від книги, поглянути вдалину).

4. Мінімум телепередач та роботи за комп’ютером!

ЯК УНИКНУТИ ХВИЛЮВАНЬ

Поради учням. Підготовка до ДПА.

1. Запишіть на аркуші паперу, що вас непокоїть. Покладіть його під подушку або в ящик столу на сім днів. Доти, можливо, проблема вирішиться сама собою або її вже розв'яжете ви.

2. Запитаєте себе: «Чи допомагає хвилювання впоратися із ситуацією?». Коли ви зро­зумієте, що ні, придумайте щось, що дійсно могло б зарадити.

3. Якщо ви можете порадитися з батьками, зробіть це. Попросіть їх підтримати вас. Якщо ви не можете поговорити з батьками, знайдіть іншого дорослого, якому ви довіряєте, і поговоріть з ним або нею. Удвох ви, напевно, придумаєте розумний план, як впоратися з вашими хвилюваннями.

4. Пам'ятайте: занепокоєння — це емоція, а не метод вирішення проблем.

5. Якщо ваші переживання стали нав'язливими, зверніться до шкільного психолога(каб 214 з 12 до 15.00)

 


 

 


Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Iнформацiя до новини
  • Переглядiв: 22
  • Автор: webmaster
  • Дата: 15-05-2018, 17:17
15-05-2018, 17:17

Готуємося до державної підсумкової атестації 2017-2018 н.р.

Категорiя: Інформація, Державна підсумкова атестація

Готуємося до державної підсумкової атестації 2017-2018 н.р.

Графік проведення державної підсумкової атестації

у 4 - х класах

З/П

Дата

Предмет

Клас

Учитель

Час проведення

1.

15.05.2018

Українська мова

Читання

4 - А

4 - Б

4 - В

Кириченко Н.В..

Жмак Н.Г.

Ребрій Н.М.

2 урок

2 урок

2 урок

2.

17.05.2018

Математика

4 - А

4 - Б

4 - В

Кириченко Н.В..

Жмак Н.Г.

Ребрій Н.М.

2 урок

2 урок

2 урок

Графік проведення державної підсумкової атестації

у 9 -х класах

Клас

дата

9-А

9-Б

04.06.2018

Українська мова (диктант)

Українська мова (диктант)

07.06.2018

 Іноземна мова  (англійська) (письмово)

Інформатика (письмово)

11.06.2018

Математика (письмово)

Математика (письмово)

СКЛАД КОМІСІЇ

для проведення державної підсумкової атестації у 2017-2018 навчальному році

(початкова школа)

Українська мова,  читання

Голова комісії - Мітковська ІА. - директор школи.

Члени комісії:

*  4-А клас - Кириченко Н.В.вчитель початкових класів, вища категорія, «вчитель-методист»,

Мовенко І.М. - вчитель початкових класів, вища категорія, «вчитель-методист»,

*                      4-Б клас -  Жмак Н.Г. - вчитель початкових класів, вища категорія, «старший вчитель»,

Кавтирєва Н.В. - вчитель початкових класів, вища категорія, старший вчитель»,   

*                      4-В клас - Ребрій Н.М. -  вчитель початкових класів, вища категорія, «вчитель-методист»,

Фащенко Л.Ф. - вчитель початкових класів, вища категорія, «старший вчитель»  

 

Математика

Голова комісії - Мітковська ІА. - директор школи.

Члени комісії:

*  4-А клас - Кириченко Н.В.вчитель початкових класів, вища категорія,  «вчитель-методист»,

Мовенко І.М. - вчитель початкових класів, вища категорія,  «вчитель-методист»,

*                      4-Б клас -  Жмак Н.Г. - вчитель початкових класів, вища категорія, «старший вчитель»,

Кавтирєва Н.В. - вчитель початкових класів, вища категорія,  старший вчитель»,   

*                      4-В клас - Ребрій Н.М. -  вчитель початкових класів, вища категорія, «вчитель-методист»,

Фащенко Л.Ф. - вчительпочаткових класів, вища категорія, «старший вчитель»  

СКЛАД КОМІСІЇ

для проведення державної підсумкової атестації у 2017-2018 навчальному році

(основна школа)

Голова комісії - Мітковська ІА. - директор школи.

Члени комісії:

 

Українська мова (диктант)

*            9-А клас - Манько І.М. - вчитель української мови та літератури, вища категорія, «вчитель-методист»,

Зайцева Г.М. - вчитель української мови та літератури, вища категорія, «старший учитель»

*            9-Б клас - Бойко В.І. - вчитель української мови та літератури, вища категорія, «старший учитель»,

Сухенко Н.А. - вчитель української мови та літератури, вища категорія, «вчитель-методист»

Математика (письмово)

 

*            9-А клас - Вознесенська Л.М. - вчитель математики, вища категорія, «вчитель-методист»,

Плешко Я.П. - вчитель математики, вища категорія

*            9-Б клас - Сафонова І.Я. - вчитель математики, вища категорія, «вчитель-методист»,

Ділова А.Є. - вчитель інформатики, вища категорія, «старший  вчитель».


Іноземна мова (англійська) - (письмово)  9-А клас

 

*            І підгрупа  -  Бондаренко Н.В. - вчитель англійської мови, вища категорія, «старший учитель»,

Ставцева Н.Г. - вчитель англійської мови, вища категорія, «вчитель-методист»,

*            ІІ підгрупа  - Кушнаренко І.М. - вчитель англійської мови, вища категорія,

Ващиленко А.В.- вчитель англійської мови, вища категорія.


Інформатика  (письмово)  9-Б клас

 

*             І підгрупа - Ділова А.Є. - вчитель інформатики, вища категорія, «старший  вчитель»,

Манько І.О. - вчитель інформатики, вища категорія, «старший  вчитель»,

*            ІІ підгрупа - Сомченко І.М. - вчитель інформатики, І категорія,

Єрмоленко Д.Д. - вчитель інформатики, ІІ категорія..

Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Iнформацiя до новини
  • Переглядiв: 274
  • Автор: webmaster
  • Дата: 21-03-2017, 20:41
21-03-2017, 20:41

Державна підсумкова атестація 2017р.

Категорiя: Випускникам » Державна підсумкова атестація

Строки проведення державної підсумкової атестації випускників загальноосвітніх навчальних закладів І і ІІ ступенів  визначаються педагогічною радою і затверджуються відповідним наказом керівника навчального закладу до 05 квітня 2017 року.

Атестація у загальноосвітніх навчальних закладах І і ІІ ступенів  проводиться за місцем навчання у письмовій формі. Завдання для проведення атестації укладають вчителі навчального закладу, відповідно до затверджених міністерством орієнтовних вимог до змісту атестаційних завдань,  і затверджує керівник навчального закладу. Завдання мають відповідати державним вимогам до рівня загальноосвітньої підготовки учнів, визначеним навчальними програмами, затвердженими Міністерством освіти і науки України.

У школах (класах), у яких вивчення предметів здійснюється мовами національних меншин чи іноземними мовами, атестація може складатися мовою вивчення предмета.

У загальноосвітніх навчальних закладах І ступеня державна підсумкова атестація проводиться з трьох предметів: української мови, літературного читання, математики. У загальноосвітніх навчальних закладах з навчанням або вивченням мов національних меншин учні можуть додатково проходити державну підсумкову атестацію з четвертого предмета: мови національної меншини. Рішення про проведення державної підсумкової атестації з мови національної меншини приймається педагогічною радою на підставі письмових звернень батьків (одного із батьків) або їх законних представників і затверджується наказом керівника навчального закладу.

У загальноосвітніх навчальних закладах ІІ ступеня державна підсумкова атестація проводиться з трьох предметів:

1) українська мова;

2) математика;

3) предмет за вибором педагогічної ради навчального закладу з одного з зазначених навчальних предметів: українська література, зарубіжна література, іноземна мова (залежно від навчального закладу), історія України, всесвітня історія, правознавство (практичний курс), географія, біологія, хімія, фізика, інформатика. Рішення педагогічної ради щодо вибору третього предмета для проходження ДПА затверджується наказом керівника навчального закладу до 05 квітня 2017 року.  У загальноосвітніх навчальних закладах з навчанням або вивченням мов національних меншин третім предметом для   проходження державної підсумкової  атестації можуть бути мова національної меншини або інтегрований курс «Література».

Державна підсумкова атестація випускників загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеня проводиться у формі зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) з 23 травня по 16 червня 2017 року згідно з графіком, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 31.08.2016 № 1055 «Про затвердження Календарного плану підготовки та проведення у 2017 році зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти»,  з трьох предметів:

1) українська мова;

2) математика або історія України (період ХХ – початок ХХІ століття); випускники можуть обирати один з цих двох навчальних предметів незалежно від профілю навчального закладу;

3) предмет за вибором учня з одного з зазначених навчальних предметів: біологія, хімія, фізика, географія, іноземна мова (англійська, або німецька, або іспанська, або французька мова – залежно від того, яка іноземна мова вивчалась у старшій школі), математика, історія України (період ХХ – початок ХХІ століття). Учні, які другим предметом для проходження ДПА обрали математику, можуть обрати для проходження ДПА з третього предмета  історію України і навпаки.

 Завантажити документ "Державна підсумкова атестація 2017 року" - Шаблоны для dle 10 - 10.1dpa-2017.doc [261,5 Kb] (cкачиваний: 10)

Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Iнформацiя до новини
  • Переглядiв: 282
  • Автор: webmaster
  • Дата: 19-01-2017, 22:24
19-01-2017, 22:24

Інформація для абітурієнтів

Категорiя: Профорієнтація, Зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО)

Інформація  для абітурієнтів

Херсонський національний технічний університет запрошує випускників  школи для одержання вищої освіти у нашому навчальному закладі, а саме за спеціальністю 181 Харчові технології, спеціалізація Харчові технології та інженерія.

Після одержання кваліфікації бакалавра студенти мають можливість продовжити навчання в магістратурі за спеціальністю 181 Харчові технології спеціалізації «Технології продуктів бродіння і виноробства» та «Технології зберігання, консервування та переробки плодів і овочів».

Харчова та переробна промисловість – одна з провідних стратегічних та найважливіших галузей агропромислового комплексу Херсонської області. Від рівня її розвитку, стабільності функціонування залежить стан економіки і продовольча безпека, розвиток внутрішнього і зовнішнього ринків, а також рівень життя населення регіону.

Створення умов для досягнення стабільного забезпечення населення високоякісними екологічно чистими продуктами харчування потребує нарощення кадрового потенціалу та створення резерву висококваліфікованих фахівців з харчових технологій.

У зв’язку з цим кафедра Харчових технологій Херсонського національного технічного університету запрошує абітурієнтів на навчання за спеціальністю 181 Харчові технології.

Після завершення навчання бакалаври з Харчових технологій та інженерії, магістриз Технології продуктів бродіння і виноробства, магістри з Технології зберігання, консервування та переробки плодів і овочів можуть працюватина:

-          підприємствах харчової (виноробної, лікеро-горілчаної, пивобезалкогольної, консервної, хлібопекарської, кондитерської, молочної, м’ясної, зернової, жирової, цукрової та інших галузей) промисловості;

-          в науково-виробничих обєднаннях;

-          конструкторських, проектних і науково-дослідних організаціях;

-          контрольно-виробничих лабораторіях;

-          лабораторіях по контролю якості та безпечності харчової продукції;

-          галузевих міністерствах і відомствах;

-          вищих і середніх навчальних закладах відповідного профілю;

та обіймати управлінські посади з таких видів діяльності:

-        технологічної (головний технолог, технолог, керівник виробничої лабораторії, керівник лабораторії з  безпечності харчової продукції, менеджер з якості продукції галузі);

-        організаційної (головний фахівець, начальник управління, директор з виробництва, начальник чи майстер цеху, завідувач виробництвом, технічний керівник, начальник виробничого відділу, начальник відділу технічного контролю);

-        проектно-технологічної (інженер, старший інженер технологічних відділів проектних організацій, головний інженер проекту);

-        дослідницької (інженер, старший лаборант, науковий співробітник, молодший науковий співробітник науково-дослідних лабораторій та установ).

Для здобуття кваліфікації бакалавра з Харчових технологій та інженерії студенти вивчають такі дисципліни професійної та практичної підготовки:

Для спеціальності 181 Харчові технології

·                  Загальні технології харчової промисловості, у тому числі:

-                    Технологія зберігання і переробки зерна

-                    Технологія хліба, макаронних, кондитерських виробів та харчоконцентратів

-                    Технологія бродильних виробництв

-                    Технологія консервування плодів та овочів

-                    Технологія цукрового виробництва і полісахаридів

-                    Технологія молока та молочних продуктів

-                    Технологія м'яса, м'ясопродуктів та риби

-                    Технологія жирів та жирозамінників

·                  Контроль якості та безпеки продукції галузі

·                  Стандартизація, метрологія, сертифікація та управління якістю

Наші переваги:

    якісна освіта на безкоштовній або контрактній основі на денній та заочній формах навчання;

    провідна профільна кафедра України з підготовки висококваліфікованих фахівців;

    практика і професійне стажування на сучасних підприємствах України та Франції;

    гарантоване працевлаштування напровідних вітчизняних та іноземнихпідприємствах, установах і організаціяххарчової промисловості;

    компактне розташування навчальних корпусів та гуртожитків;

    забезпечення всіх студентів гуртожитком.

Чекаємо на вас. До зустрічі!!!

Адреса:  73008, м. Херсон,  Бериславське  шосе, 24,

Кафедра харчових технологій – корпус 1, аудиторії 112, 114, 116

Телефони: (0552) 32-69-43; (066)983-62-53; (095)202-10-66

Е-mail: food_technology@kntu.net.ua

Офіційний сайт ХНТУ   http://www.kntu.net.ua

Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Iнформацiя до новини
  • Переглядiв: 257
  • Автор: webmaster
  • Дата: 29-11-2016, 21:34
29-11-2016, 21:34

Пробне ЗНО відбудеться у квітні

Категорiя: Випускникам » Зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО)

Пробне ЗНО відбудеться у квітні

Щороку з метою ознайомлення всіх бажаючих із процедурою проведення зовнішнього незалежного оцінювання, структурою та змістом тестового зошита, порядком доступу до пункту тестування та робочого місця Український та регіональні центри оцінювання якості освіти організовують пробне зовнішнє незалежне оцінювання. У 2017 році пробне ЗНО відбудеться 1 та 8 квітня.

Участь у пробному ЗНО є важливою складовою підготовки до тестування. Завдання, що створюються у формі предметних тестів, відповідають програмам зовнішнього незалежного оцінювання, характеристикам та структурі сертифікаційних робіт, а процедура проведення є максимально наближеною до процедури проведення основного ЗНО.

Зареєструватися для участі в пробному зовнішньому незалежному оцінюванні можна буде на сайтах регіональних центрів оцінювання якості освіти. Реєстрація триватиме з 10 до 31 січня 2017 року.

Кожен зареєстрований учасник може взяти участь в одному із запропонованих в той чи інший день предметів за вибором, згідно з графіком проведення: 1 квітня відбудеться пробне зовнішнє оцінювання з української мови і літератури, 8 квітня – з інших предметів (історії України, математики, біології, географії, фізики, хімії, англійської, іспанської, німецької, російської, французької мов).

Участь у пробному зовнішньому незалежному оцінюванні є платною послугою для учасників та неприбутковою для організаторів і проводиться за кошти фізичних та юридичних осіб. Вартість одного тестування для одного учасника визначає кожний регіональний центр оцінювання якості освіти окремо. Цю інформацію  розміщено на сайтах регіональних центрів оцінювання якості освіти.

Звертаємо увагу, що реєстрація для проходження пробного тестування не передбачає автоматичної реєстрації для участі в основній сесії зовнішнього незалежного оцінювання. Результати пробного зовнішнього незалежного оцінювання не зараховуються як оцінки за державну підсумкову атестацію та не використовуються для участі в конкурсному відборі під час вступу до вищих навчальних закладів.

Більше інформації про проведення пробного зовнішнього незалежного оцінювання розміщено на сайтах регіональних центрів оцінювання якості освіти.

Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Iнформацiя до новини
  • Переглядiв: 442
  • Автор: webmaster
  • Дата: 15-02-2016, 20:25
15-02-2016, 20:25

Підготовка до ЗНО - 2016р.

Категорiя: Випускникам » Зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО)

До уваги випускників Херсонської спеціалізованої школи №27. У цьому розділі Ви зможете ознайомитись з демонстраційними матеріалами ЗНО - 2016р.

 

Примітка: Для ознайомлення з матеріалами треба виконати перехід за посиланням "Детальніше". Усі матеріали містять формат ".pdf", який можна завантажувати на мобільні телефони, планшети, електронні книги, ноутбуки та персональні комп'ютери (ОС: Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 10, Android, Windows Mobile). Для перегляду матеріалів на Вашому пристрої повинна бути встановлена програма "Adobe Acrobat Reader", яку можна завантажити у розділі "Програми з Інформатики. 

Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Iнформацiя до новини
  • Переглядiв:
  • Автор: webmaster
  • Дата: 20-03-2015, 10:17
20-03-2015, 10:17

Підготовка до Державної підсумкової атестації з інформатики 2015р.

Категорiя: Випускникам » Державна підсумкова атестація

Збірник для Державної підсумкової атестації з інформатики - Шаблоны для dle 10 - 10.1informatika_rrr-2015.pdf [ b] (cкачиваний: 49)

Файли до  Державної підсумкової атестації з інформатики - Шаблоны для dle 10 - 10.1rrrrryo-rr-rrr-2015-rrsrsrrsryoryer-11.rar [ b] (cкачиваний: 34)

 

Примітка: Для ознайомлення з матеріалами треба виконати перехід за посиланням "Детальніше". Усі матеріали містять формат ".pdf", який можна завантажувати на мобільні телефони, планшети, електронні книги, ноутбуки та персональні комп'ютери (ОС: Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Android, Windows Mobile). Для перегляду матеріалів на Вашому пристрої повинна бути всановлена програма "Adobe Acrobat Reader".

Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Назад Вперед