Iнформацiя до новини
  • Переглядiв: 34
  • Автор: webmaster
  • Дата: 10-02-2021, 21:09
10-02-2021, 21:09

Методичне об’єднання класних керівників

Категорiя: Виховна робота, Класний керівник

Методичне об’єднання класних керівників

Методичне об’єднання класних керівників

 

10 лютого у школі відбулося методичне об’єднання класних керівників «Булінг у дитячому середовищі: причини, наслідки та шляхи його подолання», на якому розглядалися питання:

1. Причини виникнення булінгу та його наслідки. Відповідальність за вчинення булінгу. Алгоритм дій у разі виникнення булінгу. 

2. Система роботи класного керівника щодо формуванню в учнів культури поведінки та спілкування.
3. Робота з батьками як необхідна умова профілактики булінгу серед дітей.
4. Робота соціально- психологічної служби з важковиховуваними учнями.

На  методичне об’єднання класних керівників було запрошено представника Управління патрульної поліції Вахнель О.Л., представника Херсонського місцевого центру з надання вторинної допомоги Куценко В.В, які розповіли класним керівникам про причини виникнення булінгу та його наслідки, алгоритм дій у разі виникнення булінгу у шкільному середовищі та відповідальність за вчинення булінгу. Класні керівники презентували систему роботи щодо формуванню в учнів культури поведінки та спілкування та роботу з батьками щодо профілактики булінгу серед дітей. Обговорювалися питання роботи з важковиховуваними учнями та попередження жорстокості та насильства серед підлітків.  

 Було надано методичні рекомендації  

1.Проводити виховні заходи щодо профілактики правопорушень серед дітей та підлітків.

2.Організувати зустрічі учнів зі шкільними поліцейськими з питань щодо протидії булінгу

3.Проводити  роботу соціально- психологічної служби з дітьми, схильними до правопорушень, активізувати роботу з неблагополучними сім'ями.

4. Залучати психологічну службу Медіації щодо вирішення конфліктів

Методичне об’єднання класних керівників

Методичне об’єднання класних керівників

Методичне об’єднання класних керівників

Методичне об’єднання класних керівників

Методичне об’єднання класних керівників

Методичне об’єднання класних керівників


 

Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Iнформацiя до новини
  • Переглядiв: 114
  • Автор: webmaster
  • Дата: 31-08-2020, 21:18
31-08-2020, 21:18

Список класних керівників 2020-2021 н.р.

Категорiя: Виховна робота, Класний керівник

 

Список класних керівників

2020-2021 н.р.

Клас

ПІБ класного керівника

1

1-А

Дзюба Лариса Григорівна

2

1-Б

Глущенко Наталія Борисівна

3

1-В

Ладирєва Ганна Вікторівна

4

1-Г

Пічугова Наталія Олегівна

5

2-А

Мовенко Ірина Михайлівна

6

2-Б

Кавтирєва Наталія Валентинівна

7

2-В

Дубіна Тетяна Іванівна

8

2-Г

Долгова Дар’я Михайлівна 

9

3-А

Кириченко Наталія Вікторівна

10

3-Б

Жмак Наталія Гаврилівна

11

3-В

Ребрій Наталія Михайлівна

12

4-А

Харченко Юлія Дмситрівна

13

4-Б

Бурятинська Тетяна Миколаївна

14

4-В

Романовська Ірина Володимирівна

15

5-А

Мальченко Алла Сергіївна

16

5-Б

Манько Інна Михайлівна

17

5-В

Могила Ганна Олександрівна

18

6-А

Сухенко Надія Анатоліївна

19

6-Б

Дорошенко Ірина Олександрівна

20

6-В

Терехова Олена Іванівна

21

7-А

Юнчик Наталія Борисівна

22

7-Б

Гавенко Лариса Олександрівна

23

7-В

Бойко Вікторія Іванівна

24

8-А

Власенко Тетяна Степанівна

25

8-Б

Лесечко Наталія Василівна

26

9-А

Вознесенська Лариса Миколаївна

27

9-Б

Зубко Наталія Іванівна

28

10-А

Єрмоленко Дар’я Дмитрівна

29

10-Б

Бакуменко Юлія Андріївна

30

11-А

Попова Марина Ігорівна

31

11-Б

Булигіна Маргарита Дмитрівна


 

Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Iнформацiя до новини
  • Переглядiв: 246
  • Автор: webmaster
  • Дата: 28-04-2020, 16:56
28-04-2020, 16:56

Вебінар для класних керівників

Категорiя: Виховна робота, Класний керівник

Запрошуємо Вас на вебінар для класних керівників. Реєстрація на вебінар за посиланням https://forms.gle/g5xXvm8mQUXKi3uo9
 
Маєте запитання? Контакти для зв'язку вказані на сайті www.not.org.ua

Ми запланували окремий вебінар, на якому розберемо як з легкістю закінчити навчальний рік та що доступно класному керівнику в системі "Моя Школа".

Основні розділи, на які ми звернемо увагу:

  • Інформація про навчальні досягнення учнів;

  • Фіксування причин пропусків уроків;

  • Заповнення класної діяльності;

  • Створення та збереження документів учнів;

  • Звіти: як користуватися і чим допоможуть.
Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Iнформацiя до новини
  • Переглядiв: 278
  • Автор: webmaster
  • Дата: 10-09-2019, 20:45
10-09-2019, 20:45

Список класних керівників 2019-2020 н.р.

Категорiя: Виховна робота » Класний керівник

Список класних керівників   2019-2020 н.р.

Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Iнформацiя до новини
  • Переглядiв: 395
  • Автор: webmaster
  • Дата: 18-01-2019, 22:18
18-01-2019, 22:18

Хто і як відповідатиме за буллінг в Україні

Категорiя: Класний керівник, Безпека життєдіяльності школярів, Соціально-психологічна служба

Хто і як відповідатиме за буллінг в Україні

Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Iнформацiя до новини
  • Переглядiв: 389
  • Автор: webmaster
  • Дата: 18-01-2019, 22:15
18-01-2019, 22:15

Протидія шкільному буллінгу

Категорiя: Класний керівник, Безпека життєдіяльності школярів, Соціально-психологічна служба

Протидія шкільному булінгу - Шаблоны для dle 10 - 10.1PROTIDYa-ShKLNOMU.pdf [284,79 Kb] (cкачиваний: 48)
Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Iнформацiя до новини
  • Переглядiв: 383
  • Автор: webmaster
  • Дата: 18-01-2019, 22:12
18-01-2019, 22:12

Шановні колежанки та колеги!

Категорiя: Класний керівник, Безпека життєдіяльності школярів, Соціально-психологічна служба

Шановні колежанки та колеги!

Як ви знаєте, з 11 січня 2019 р. набули чинності зміни до Кримінального кодексу України, які стосуються криміналізації домашнього насильства, сексуального насильство і визначення поняття «добровільної згоди» в статті 152 «Згвалтування» тощо.

Соціальні мережі і деякі ЗМІ вже мають дуже багато інформації і коментарів з приводу оновленого підходу до злочинів проти статевої свободи та статевої недоторканості особи й запровадження поняття «добровільної згоди». Дуже важливо поширювати, розповсюджувати і інформувати громадян  юридично правильно. Саме тому направляємо вам короткий аналіз нового законодавства.

Що ж таке насправді «добровільна згода»?

Термін «добровільна згода» визначений статтею 152 «Згвалтування» Кримінального Кодексу України, як примітка до цієї статті.

Окрім того це й же термін зазначений у визначенні самого зґвалтування – тобто вчинення дій сексуального характеру, пов’язаних із вагінальним, анальним або оральним проникненням в тіло іншої особи з використанням геніталій або будь-якого іншого предмета, без добровільної згоди потерпілої особи.

Отже «Згода вважається добровільною, якщо вона є результатом вільного волевиявлення особи, з урахуванням супутніх обставин.»

Причому більш суворе покарання передбачене за вчинення таких діянь щодо особи, з якою винний перебуває (перебував) у сімейних або близьких стосунках.

Що ж змінилося? За зґвалтування і раніше передбачалася кримінальна відповідальність, але  до набуття чинності змін, мова про зґвалтування йшла у лише випадках, коли статеві зносити були із застосуванням фізичного насильства, погрози його застосування або з використанням безпорадного стану потерпілої особи. Багато кривдників не можна було притягнути до відповідальності у пипадку, коли постраждала особа не чинила фізичного супротиву через страх, через який навіть не могла закричати.  Отже законодавець  відмовився від вузького трактування примусу як застосування фізичної сили.

Широко обговорюється питання чи потрібно писати розписки та їх нотаріально посвідчувати? Ні, не потрібно, законодавством не передбачено розписок для встановлення добровільності згоди. Більше того, такі розписки не можуть бути доказом добровільності згоди, оскільки можуть бути написані не добровільно, а під тиском на постраждалу

Згода постраждалої особи може бути оцінена як недобровільна у випадках:

·        Ситуації домашнього насильства в якій перебуває особа;

·        Психологічної, економічної залежності від кривдника

·        В цілому психологічного стану особи, наприклад страху, ступору.

Головне пам’ятати, що «ні» - це завжди «ні», а неотримання прямого так в дуже багатьох випадках, це також «ні».

Разом з тим ніхто не скасовував презумпцію невинуватості та кримінальну відповідальність за Завідомо неправдиве повідомлення про вчинення злочину. В кожному конкретному випадку будуть проводитися необхідні слідчі дії, збиратися докази, які потім будуть оцінені судом.

 

Тому звертаємо вашу увагу на важливість розуміння та роз’яснення зазначених нововведень, уважно перечитувати інформацію, яка подається в просторі  і просимо не поширювати фейкову інформацію як у мережі так і в ході проведення інформаційно просвітницьких заходів.

 

Нижче подаємо перелік посилань, де також можна знайти детальне пояснення щодо змін:

https://www.facebook.com/lastradaukraine/photos/a.275909539152804/2064071427003264/?type=3&theater

https://www.facebook.com/lastradaukraine/photos/a.633243006752787/2063765827033824/?type=3&theater

https://ua.112.ua/mnenie/rozpyska-na-seks-ne-potribna-vas-obduryly-475302.html?fbclid=IwAR3FdiB45grQxSwFmQX9PpJBLL0WiB-aVIiyD3tooI6DGzn56sPMxxKVuMI

https://www.facebook.com/minjust.official/photos/a.261295630958788/594621800959501/?type=3&theater

https://www.facebook.com/minjust.official/videos/619286591824450/

https://life.pravda.com.ua/columns/2019/01/11/235043/?fbclid=IwAR3wALdcpVg-MLwQ6SOyxaqxrJBJNXUM3kzgpVg_J8OzuPq9ZlnU5lXH4Xw

https://www.rbc.ua/rus/news/novye-pravila-seksa-ukraintsev-otvety-ostrye-1547207102.html?fbclid=IwAR0u05Tj5eEfQawPf2GvKsMC2U9jlAzPO1Dk741yRMDyVF-1zqReMvT7xhk

 

Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Iнформацiя до новини
  • Переглядiв: 478
  • Автор: webmaster
  • Дата: 18-01-2019, 22:10
18-01-2019, 22:10

Мобінг

Категорiя: Класний керівник, Безпека життєдіяльності школярів, Соціально-психологічна служба

Мобінг

Мобінг

Мобінг

Мобінг

Мобінг

Мобінг

Мобінг

Мобінг

Мобінг

Мобінг

Мобінг

Мобінг

Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Iнформацiя до новини
  • Переглядiв: 340
  • Автор: webmaster
  • Дата: 18-01-2019, 22:09
18-01-2019, 22:09

Методи профілактики буллінга

Категорiя: Класний керівник, Безпека життєдіяльності школярів, Соціально-психологічна служба

Методы профилактики буллинга для классных руководителей:

Классный час

Можно использовать для бесед время классного часа. Воздействие будет максимальным, если обсуждение темы станет естественным продолжением учебных будней. Короткие, но частые беседы гораздо эффективнее, чем редкие и продолжительные. Такой ритм — еженедельное краткое обсуждение темы — очень эффективен. Студенты постоянно ощущают, что преподаватели и колледж не потерпят травли, а хорошие поступки не останутся без внимания и будут оценены по достоинству. Однако важно, чтобы эти беседы не превратились в формальный ритуал, проводимый лишь для того, чтобы быть проведенным. Тогда они потеряют свою силу, а в худшем случае приведут к обратному результату. Студенты заметят, что педагогу, в сущности, все равно, и создается лишь видимость того, что все в порядке, что его легко провести. Это на руку преследователям, а жертве становится еще тяжелее.

Внутригрупповые правила

Обычно правила группы разрабатываются и письменно формулируются вместе со студентами. Это можно сделать различными способами. Можно каждому дать задание письменно сформулировать правила, затем разделить студентов на группы, в которых они отберут, скажем, по три правила. Группы выносят свое решение на общее обсуждение, и правила выбираются путем голосования. Список правил вывешивается в группе.

Правила могут действовать в течение определенного времени, но их необходимо подкреплять и соблюдать. Их следует документально зафиксировать, важно также, чтобы директор и преподаватели придавали им значение.

Просмотр фильмов

Многие педагоги, посмотрев фильм с группой, и обсуждая со студентами тему буллинга, с помощью фильма могли проиллюстрировать, о чем шла речь. Студенты, как правило, узнают показанные в фильме приемы, а последующее обсуждение дает им названия и помогает повысить уровень осознания. Большинство обучающихся проникаются чувствами жертвы буллинга, когда видят происходящее на экране. Тогда педагог имеет возможность дать студентам высказаться и сам дает необходимые пояснения.

В последние годы был выпущен целый ряд различных по качеству фильмов и телевизионных передач о буллинге. Главное, чтобы преподаватель выбрал фильм на основании своей профессиональной оценки и посмотрел его вместе со студентами. Такой видеоматериал также подходит для просмотра в преподавательском коллективе и на встречах с родителями.

Постановки

Колледж или группа могут самостоятельно поставить спектакль о буллинге. Правильный выбор актеров, хорошая подготовка и соответствующее исполнение помогут донести до зрителей принципы, за которые борется колледж. Актеры и сами могут многому научиться, а в дальнейшем стать хорошими ролевыми моделями для остальных. Сотрудники колледжа способствуют закреплению принципов, помогая студентам подготовить и провести спектакль.

Сочинение

Студентам дается задание написать небольшое сочинение о буллинге, можно дополнительно пояснить, какие вопросы должны быть в нем отражены. Задание можно выполнить в колледже, а можно дать на дом. Процесс написания сочинения дает более глубокое понимание темы. Нередко в сочинениях всплывает важная для педагога информация, о которой студент не может говорить прямо. Кроме того, сочинение может отразить склонности автора. Не исключено, что среди авторов есть жертва буллинга, преследователь или популярный одногруппник. Это дает преподавателю дополнительные возможности.

Комбинирование форм работы

Литература, фильмы, постановки, сочинения и беседы способствуют профилактике буллинга. Такие формы работы можно использовать как по отдельности, так и в сочетании друг с другом. Это не потребует больших временных затрат, но продемонстрирует позицию колледжа, даст студентам повод задуматься и послужит систематическим напоминанием. Если преподаватель пользуется доверием студентов, то эти профилактические меры бывают весьма эффективными.

Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Iнформацiя до новини
  • Переглядiв: 483
  • Автор: webmaster
  • Дата: 18-01-2019, 22:07
18-01-2019, 22:07

Буллінг у школі

Категорiя: Класний керівник, Безпека життєдіяльності школярів, Соціально-психологічна служба

Буллінг у школі

Буллінг у школі

Буллінг у школі

Буллінг у школі

Буллінг у школі

Буллінг у школі

Буллінг у школі

Буллінг у школі

Буллінг у школі

Буллінг у школі

Буллінг у школі

Буллінг у школі

Буллінг у школі

Буллінг у школі

Буллінг у школі

Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Назад Вперед

Хмаринка тегів

Архів новин

Март 2021 (4)
Февраль 2021 (42)
Январь 2021 (7)
Декабрь 2020 (13)
Ноябрь 2020 (20)
Октябрь 2020 (22)
^