Iнформацiя до новини
  • Переглядiв: 63
  • Автор: webmaster
  • Дата: 28-11-2018, 22:30
28-11-2018, 22:30

Мудрі поради від легенди педагогіки Шалви та Паати Амонашвілі

Категорiя: Виховна робота » Напрямки виховної роботи

Мудрі поради від легенди педагогіки Шалви та Паати Амонашвілі

Мудрі поради від легенди педагогіки Шалви та Паати Амонашвілі  

Протягом двох днів 26-27 листопада у місті Одеса проходив семінар "Гуманна педагогіка. Секрети виховання та навчання сучасних дітей" Шалва та Паата Амонашвілі, легенди Педагогіки, засновника Гуманної Педагогіки, педагога-новатора, доктора психологічних наук, професора, почесного президента Міжнародного Центру Гуманної Педагогіки, Лицаря Гуманної Педагогіки, Лицаря Дитинства. З великим задоволенням делегація креативних, творчих сучасних педагогів, яка приїхала з міста Херсона, була учасником унікального семінару, який розрахований для тих, хто займається вихованням дітей, шукає нові форми та методи роботи з дітьми і хоче виростити з них гідне покоління. Делегатом від Херсонської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №27 з поглибленим вивченням інформатики та іноземних мов Херсонської міської ради була заступник директора з виховної роботи Шевченко Анжела Іванівна. Семінар проходив у формі бесіди із залом ( Шалва та Паата Амонашвіли, учителі, батьки),на якому шукали відповіді на питання : як пояснювати дитині свою позицію і при цьому продовжувати бути прикладом для нього, як навчіться розуміти особливості сучасних дітей, як любити дітей, як досягти порозуміння з дітьми батькам та вчителям тощо. Семінар пройшов на одному диханні, всі учасники процесу з великим задоволенням вчилися мудрості у великих педагогів. Делегація херсонських педагогів щиро вдячна Шалві та Пааті Амонашвіли за мудрі поради у вихованні дітей, за секрети Гуманної педагогіки!

Мудрі поради від легенди педагогіки Шалви та Паати АмонашвіліМудрі поради від легенди педагогіки Шалви та Паати АмонашвіліМудрі поради від легенди педагогіки Шалви та Паати АмонашвіліМудрі поради від легенди педагогіки Шалви та Паати АмонашвіліМудрі поради від легенди педагогіки Шалви та Паати АмонашвіліМудрі поради від легенди педагогіки Шалви та Паати Амонашвілі
Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Iнформацiя до новини
  • Переглядiв: 762
  • Автор: webmaster
  • Дата: 27-03-2017, 19:33
27-03-2017, 19:33

Педагогічна рада з виховної роботи

Категорiя: Напрямки виховної роботи, Виховуємо патріота

Педагогічна рада з виховної роботи

«Шляхи реалізації Концепції національно- патріотичного виховання дітей і молоді»

Педагогічна рада з виховної роботи

«Патріотичне виховання – це сфера духовного життя,

яка проникає до всього, що пізнає, що здійснює, до чого  прагне,  що любить і ненавидить людина,яка формується.»

В. О. Сухомлинський

 

На сучасному етапі українського державотворення надзвичайно актуальною є проблема виховання у молодого покоління патріотичних почуттів, активної громадської позиції, сприяння усвідомленню учнями свого громадянського обов’язку на засадах національних і загальнолюдських духовних цінностей. Розбудова Української держави ставить на порядок денний надзвичайно важливе та невідкладне завдання – виховання справжнього громадянина, патріота рідної землі.

Головною запорукою процвітання держави є національно-патріотичне виховання. Питання означеного напряму найшли відображення у Концепції національно- патріотичного виховання дітей і молоді. Ії мета- спрямувати навчально- виховний процес на виховання патріота своєї країни.

Херсонська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №27 з поглибленим вивченням інформатики та іноземних мов Херсонської міської ради з 2015ррозпочала впровадження Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді.( І етап). У 2016-2017р.школа продовжує працювати над впровадженнямКонцепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді ( ІІ етап). Реформування освіти вимагає пошуку нових шляхів удосконалення національно- патріотичного виховання учнів і створення сприятливих умов для розвитку його як пріоритетної сфери соціального життя країни.

27 березня у Херсонська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №27 з поглибленим вивченням інформатики та іноземних мов Херсонської міської ради відбулася педагогічна рада з виховної роботи « Шляхи реалізації Концепції національно- патріотичного виховання дітей і молоді», на якій виступили  заступник директора з виховної роботи Шевченко Анжела Іванівна, голова методичного об’єднання класних керівників Бойко В.І., практичний психолог Кравчук О.В., соціальний педагог Дорошенко І.О., класні керівники Ребрій Н.М., Манько І.М, Лесечко Н.В., керівник гуртка  з військово- патріотичного виховання Шапіро Ю. І. та завідувач бібліотекоюЧерепащук О.О .На педраді було проаналізовано роботу школи , висвітлені шляхи реалізації Концепції національно- патріотичного виховання дітей і молоді, показані очікувані результати за даний період та прийнято проект рішення. Школа продовжує роботу над впровадженням Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді.

Педагогічна рада з виховної роботи

Педагогічна рада з виховної роботи


Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Iнформацiя до новини
  • Переглядiв: 1565
  • Автор: webmaster
  • Дата: 22-09-2016, 19:24
22-09-2016, 19:24

Напрямки виховної роботи

Категорiя: Виховна робота » Напрямки виховної роботи

Напрямки виховної роботи

 Мета та завдання виховної системи Херсонської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 27 з поглибленим вивченням інформатики та іноземних мов Херсонської міської ради   реалізуються за  напрямами, які відповідають «Основним орієнтирам виховання учнів 1-11 класівзагальноосвітніх навчальних закладів» та адаптовані до особливостей нашого навчального закладу: «Школяр – патріот і громадянин», «Школяр і моральність», «Школяр та інтелектуальні можливості», «Школяр і здоров'я»,  «Школяр  і родина», «Школяр і самоврядування.» Концепція передбачає залучення школярів до різних форм творчості та суспільно корисної діяльності, зокрема: пізнавальної, оздоровчої, художньо-естетичної, спортивної, пропагандистської, ігрової, культурної, екологічної, яка проводиться у позаурочний час. 

Уся виховна робота педагогічного колективу школи була підпорядкована проблемній теміСоціалізація  та розвиток інноваційного потенціалу учасників навчально - виховного процесу в умовах сучасних суспільних трансформацій»

Тому важливим завданням у виховній роботі школярів на сучасному етапі є:  забезпечити розбудову такого освітнього простору,  у якому особистість з раннього дитинства усвідомлювала б свою суспільну значущість і через систему ціннісних ставлень набувала досвіду взаємодії особистості, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал.

Виконанню поставлених завдань сприяє сформована структура виховної роботи та структура методичної роботи кафедри класних керівників, яка основана на основних напрямках виховної роботи. 

Ціннісне ставлення до суспільства і держави

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави  формується за рахунок організованої роботи з патріотичного, громадянського, правового, фізичного, сімейного виховання. До організації виховного процесу залучаються учнівський колектив, органи самоврядування, громадськість. Формування громадянськості здійснюється на психолого-педагогічних основах,  у народознавчому, правовому аспектах, з використанням конституційних засад, громадянської спрямованості уроків. Громадянську спрямованість виховному процесові надає громадянсько-орієнтована комунікативна взаємодія педагога-організатора(класного керівника) з учнем. Комунікативний вплив класного керівника на громадянську сферу учнів цілеспрямовано та регульовано здійснюється соціально-психологічними методами. Виховні заходи громадянської наповненості, що здійснюються у школі, можна класифікувати за метою, формами, методами, місцем проведення. Їх можна поділити на суспільно корисні,трудові,пізнавально-розвивальні, художньо-естетичні, військово-спортивні. 

Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей

Організація родинно-сімейного виховання є пріоритетною і в системі виховання нашої школи.  Педагогами – організаторами зібраний та узагальнений методичний матеріал щодо роботи з батьками, була розроблена  тематика батьківського всеобучу. 

Зміст і пропоновані форми роботи сприяють  виробленню критичного ставлення батьків до особистої педагогічної діяльності і сім ї, вдосконаленню вміння аналізувати конкретні педагогічні ситуації і знаходити правильні рішення, а також дає змогу батькам сформулювати свою позицію як вихователів і накреслити стратегію виховання дитини.

Батьки нашої школи беруть активну участь у роботі батьківських конференцій, загальношкільних та класних батьківських комітетів,  ради з профілактики правопорушень. 

Представники батьківської громадськості є учасниками загальношкільного батьківського комітету, де розглядаються та вирішуються питання щодо забезпечення режиму роботи школи, дотримання учасниками навчально-виховного процесу Статуту школи № 27, узгодження мережі класів, забезпечення учнів підручниками, психолого-педагогічного аналізу контингенту учнів, тісної співпраці батьківської громадськості, педагогічного та учнівського колективів, організації позакласної роботи школи, напрацювання та погодження річного плану роботи школи.

Батьки учнів допомагають педагогам-організаторам  в організації та проведенні виховних заходів. Школярі та їх батьки щорічно активно співпрацюють у проведенні благодійних  акцій «Милосердя».  Батьки сприяють проведенню  різноманітних гімназійних проектів.  В нашому навчальному закладі успішно запроваджується  виховна проектна система «Дитина – родина - школа», в рамках якої послідовно реалізуються нові та традиційні проекти:

·             «Я та моя родина»;

·             «Герб моєї родини»;

·             «Слово про маму» та «Слово про тата»;

·             «Вічні цінності моєї родини»;

·             «Історія моєї родини в історії моєї Батьківщини»;

·             «Війна очима моїх рідних»;

·             «Голодомор  у моїй родині»;

·             «Репресовані та реабілітовані історією»;

·             «Духовна скарбниця мого роду».

В рамках проектів учні проводять родинні дослідження. Наступний етап – оформлення матеріалів про свою родину. Наприкінці проекту -  презентації,  фотовернісажі родини, написання творів, виставки «Світ захоплень сім’ї», «Сімейні колекції», фестивалі родинних свя( « Мамо, тато , я– спортивна сім’я»,  сімейні вечори, конкурсно – розважальні  заходи, тренінги. Невід’ємною частиною шкільного життя є спільні з батьками туристсько-краєзнавчі подорожі та походи вихідного дня.

Ціннісне ставлення до людей

Ціннісне ставлення до людей виявляється у моральній активності особистості, проявів відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, толерантності, терпимості до іншого, доброзичливості, готовності допомогти іншим, обов'язковості, добросовісності, ввічливості, делікатності, тактовності; вмінні працювати з іншими; здатності прощати і просити пробачення, протистояти виявам несправедливості, жорстокості.

 Показник моральної вихованості особистості—це єдність моральної свідомості та поведінки, єдність слова і діла, наявність активної за формою та моральної за змістом життєвої позиції.

У підлітковому віці зростає цінність дружби з однолітками, відбувається емансипація від безпосереднього впливу дорослих, розширюється сфера соціального спілкування, засвоюються суспільні цінності, формуються соціальні мотиви поведінки, виникає критичне ставлення до людей як регулятор поведінки.

Ціннісне ставлення до природи

Ціннісне ставлення до природи формується у процесі екологічного виховання і виявляється  у таких ознаках: усвідомленні функцій природи в житті людини та її самоцінності; почутті особистої причетності до збереження природних багатств, відповідальності за них; здатності особистості гармонійно співіснувати з природою; поводитися компетентно, екологічно безпечно; критичній оцінці споживацько-утилітарного ставлення до природи, яке призводить до порушення природної рівноваги, появи екологічної кризи; вмінні протистояти проявам такого ставлення доступними способами; активній участі у практичних природоохоронних заходах.

Ціннісне ставлення до природи формується у процесі екологічного виховання.

«Мальовнича Україна» - це загальна назва циклу екскурсій, в яких регулярно беруть участь школярі: Карпати, замки Львівщини, Одеса, Миколаїв, Херсонщина( екологічна експедиція плавнями Дніпра, Чумацька криниця, Зелені хутора) - всі ці змістовні екскурсії сприяли правильному екологічному вихованню школярів. Активну життєву позицію займають учасники екологічного гуртка «Екобренд» ( керівник гуртка Зубко Н.І.) , які беруть активну участь у міських та обласних конкурсах екологічного напрямку

Ціннісне ставлення до праці

Ціннісне ставлення до праці є визначальною складовою змісту виховання особистості, що спрямована на формування у неї розуміння особистої значущості праці як джерела саморозвитку і самовдосконалення.

В рамках Тижня профорієнтації було організовано роботу  Бюро творчих послуг, проведенні виставки виробів юних майстрів, зустрічі у «Мистецькій вітальні» з народними умільцями, які завжди спонукають школярів спробувати свої сили у творчій праці. Традиційними стали зустрічі з батьками – представниками різних професій (юристи, лікарі, військові, дизайнери, інженери). Завжди цікавими є для вихованців екскурсії на державні та приватні підприємства міста, області та України (« Данон», «Оса», Херсонський суднобудівельний завод тощо)У середніх класах стали традиційними проекти «Професії моїх батьків», захист яких перетворюється не тільки у пропаганду різних професій, але й  у справжні  родинні свята.

Ціннісне ставлення до себе

Ціннісне ставлення до себе передбачає сформованість у зростаючої особистості вміння цінувати себе як носія фізичних, духовно-душевних та соціальних сил. Воно є важливою умовою формування у дітей та учнівської молоді активної життєвої позиції. Індивідуальна робота з учнями у класі допомагає сформувати у дітей ціннісне ставлення до себе. 

Педагоги школи проводять активну роботу із вихованцями щодо формування «я-концепції» у підлітків. Свої зусилля колектив спрямовує  на формування навичок міжособистісної взаємодії та соціальної моделі поведінки, на розвиток прагнення до самостійності та самореалізації, визнання, бажання та уміння спілкування. Усвідомлення   основних   засад   "Я-концепції" особистості є пріоритетним у класах:

- усвідомлення основних засад Я-образу, Я-концепції особистості;

- формування основ самопізнання, самооцінки;

- формування позитивного само ставлення до дотримання норм етикету;

- конструктивний підхід до вирішення різних життєвих ситуацій;

- конструктивне вирішення життєвих проблем;

- готовність працювати над собою і своїми моральними якостями.  

З  метою виявлення чинників, які формують позитивне ставлення старших підлітків до групової соціально - ціннісної діяльності, у школі проведено комплексні  дослідження. Ця  робота включала спостереження, анкетування, бесіди з учнями усіх вікових категорій; аналіз розуміння ними змісту соціально ціннісної діяльності та основних понять, які її характеризують; аналіз участі старших підлітків у груповій діяльності взагалі та соціально ціннісній зокрема, аналіз стану виховної роботи та її спрямованість на задоволення потреб учнів підліткового віку. 

Ціннісне ставлення до мистецтва

Ціннісне ставлення до мистецтва формується у процесі естетичного виховання і виявляється у відповідній ерудиції, широкому спектрі естетичних  почуттів, діях і вчинках, пов'язаних з мистецтвом. 

Художньо-естетичний аспект виховної роботи знайшов свою реалізацію в проведенні різноманітних виховних заходів, а також участі школи в міських конкурсах та обласних творчих проектах.

Щорічно у школі  проводяться  традиційні загальношкільні виховні заходи: свято «Першого дзвоника» (вересень),   святковий концерт  до Дня вчителя (жовтень),  традиційні новорічні вистави та конкурсно-розважальні програми по класам за участю батьків (грудень), «Міжнародний жіночий день…» (березень), «Тобі, матусю рідна…»( травень) тощо. Важливим елементом виховного процесу у школі є створення цілісної  виховної системи класу. Доцільно зазначити, що виховна система класу зорієнтована на конкретні умови, враховує інтереси і потреби реальних дітей та дорослих. Презентації виховних систем класу розглядаються на МО класних керівників

Саме створення такої системи забезпечує  найбільш ефективну реалізацію виховних завдань, дасть можливість уникнути формалізації планів виховної роботи, а найголовніше сприятиме формуванню професійності та розвитку творчості класних керівників.  

 З метою виховання підростаючого покоління основ морально-духовних якостей, які будуть сприяти ставленню, розвитку, вихованню всебічно-розвинутої особистості; формуванню у дітей загальнолюдських якостей, ціннісних орієнтирів, які ведуть людину шляхом пізнання Істини, Добра, Справедливості, Краси;  навчанню дітей заглядати в глибину свого «Я», замислюватись про своє буття, про свою сім’ю, свої стосунки у родині та з навколишнім світом.


Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Iнформацiя до новини
  • Переглядiв: 2522
  • Автор: webmaster
  • Дата: 25-02-2016, 23:27
25-02-2016, 23:27

Всеукраїнська науково - методична конференція

Категорiя: Виховна робота » Напрямки виховної роботи

Всеукраїнська

науково - методична конференція

«Медіація - крок до примирення»

    23-24 лютого у м. Києві за підтримки громадської організації «Ла Страда - Україна» відбулася Всеукраїнська науково - методична конференція «Медіація- крок до примирення», на яку було запрошено медіатора, практичного психолога Кравчук О. В., директора, керівника Херсонської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 27 з поглибленим вивченням інформатики та іноземних мов Херсонської міської ради Мітковську І.А. та заступника директора з виховної роботи Шевченко А.І.  У конференції брали участь Херсонська, Дніпропетровська, Донецька, Луганська, Харківська, Запорізька, Одеська області. Наша школа стала єдиним центром впровадження медіації у м. Херсоні, яка працює у цьому проекті та навчає інших. На конференції виступали Посол Великобританії в Україні Джудіт Гоф,Міністр освіти і науки України Квіт С.М., президент громадської організації « Ла Страда -Україна» Левченко К.Б. та медіатори й керівники навчальних закладів, які працювали у секціях та обмінювались досвідом впровадження медіації у навчальних закладах України.

Всеукраїнська науково - методична конференція

Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Iнформацiя до новини
  • Переглядiв:
  • Автор: webmaster
  • Дата: 16-11-2015, 18:19
16-11-2015, 18:19

Науково - методична проблема області та міста

Категорiя: Виховна робота » Напрямки виховної роботи

Науково - методична проблема області та міста
Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Iнформацiя до новини
  • Переглядiв:
  • Автор: webmaster
  • Дата: 16-11-2015, 18:12
16-11-2015, 18:12

Концепція національно – патріотичного виховання молоді

Категорiя: Виховна робота » Напрямки виховної роботи

Концепція національно – патріотичного виховання  молоді
Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Iнформацiя до новини
  • Переглядiв: 1607
  • Автор: webmaster
  • Дата: 22-03-2013, 09:36
22-03-2013, 09:36

Напрямки

Категорiя: Виховна робота » Напрямки виховної роботи

Напрямки виховної роботи

 

Громадянське виховання

 

         Метою громадянського виховання – формування громадської свідомості, набуття молодим поколінням соціального досвіду, успадкування духовних надбань українського народу, досягнення високої культури міжнаціональних взаємин. Формування у молоді, незалежно від національної приналежності, рис громадянина Української держави, трудової, екологічної культури.

Громадянські якості формуються в процесі безпосередньої участі учнів у навчально-виховних заходах, що здійснюється у школі вчителем, а в позаурочний час батьками, громадськістю. І такі заходи надзвичайно багатопланові, всеохоплюючи.

         Робота в школі у цьому напрямку має певну систему, враховуючи принцип послідовності і наступності, вікові та індивідуальні особливості дітей їхні інтереси та бажання. Заходи є доступними, цікавими, емоційно насиченими щоб у процесі їх проведення струмувала учнівська творчість, самостійна ініціатива а саме: одним із шляхів формування навичок громадської поведінки є тренінги: „ Лідерство ”, „ Сприйнятливість ”, „ Толерантність ”, „ Правопорушення та покарання ”, „ Як влаштована Українська держава ” також проводимо конкурси „ Ораторів ”, „ Дипломантів ”, імпровізовані дебати , свята „ Берегиня ”, „ Традиції мого краю ”, „ Козацькому роду – нема переводу ”, лекторії „ Права та обов’язки громадянина України ”. Члени учнівського самоврядування  приймають активну участь у роботі школи з цього напрямку: участь у свядкувані дня міста – виставка квітів „ Квітковий вернісаж ”, участь у міжшкільному Чемпіонаті команд клубу веселих і кмітливих „ Херсон – місто школярів ”, участь у благодійних акціях.

 

Моральне виховання

 

Мета морального виховання – прищеплювати і розвивати моральні почуття, переконання і потреби, поводити себе згідно з моральними нормами, що діють у суспільстві. Наслідувати кращі моральні „ зразки ”своєї родини, українського народу, загальнолюдські моральні цінності.

Учні школи брали  участь у таких акціях милосердя:

-          зібрали теплі речи та купили солодощі для дітей сиріт дитячого будинку „Теремок” та відвідала їх з виставою «Новорічні пригоди діда Мороза”;

-          взяли участь у акції «Здолаємо туберкульоз разом ”;

-          взяли участь у благодійній акції «Допоможемо онкохворим ”;

-          взяли участь у Всеукраїнській акції „Від серця до серця”;

-          взяли участь у акції „Допоможемо дітям сиротам”;

-          взяли участь у акції „Як живете, ветерани”;

 

Проведено анкетування учнів щодо жорстокого поводження серед підлітків. Результати анкетування розглядались на МО класних керівників, батьківських зборах та годинах спілкування.

 

Превентивне виховання

 

З метою формування правової культури та прищеплення учням поваги до прав і свобод людини і забезпечення знання й виконання ними Законів України у жовтні відбувся місячник правового виховання. В рамках місячника було проведено зустріч із працівниками правоохоронних органів;

- оформлено куточок стіннівок «Юридична відповідальність за правопорушення»; проведено класні години з морально-правової тематики «Закон обов’язковий для всіх», «Захист прав дітей», «Декларація прав дитини та Конвенція ООН про права дитини», «Злочин і кара», «Я і мої права»; проведено гру між учнями 10-х класів «Правовий аукціон»; в шкільній бібліотеці оформлено книжкову виставку «Мої права та обов’язки»; для учнів початкової школи було проведено виступ агітбригади «Крокує право по планеті»; проаналізовано стан правопорушень у класах та школі; проведено індивідуальні бесіди з учнями схильними до правопорушень; Проведено конкурс учнівських плакатів „Я маю право на...” серед учнів 7-8-х класів.

-    взято на облік учнів, які палять.

- проведено семінар-тренінг „Неповнолітні: взаємозв’язок прав та обов’язків” спільно із представниками юстиції.

- оформлено книжкову виставку „Вивчаємо свої права та обов’язки”.

- по класах пройшли виховні години на теми “Що таке податки”, “Незнание закона не освобождает от ответственности”, “Відповідальність права і моралі – добро і зло, закон і зло”, “Закон і права”, “Шкідливість  паління”, “Як ви розумієте вихованість учнів”, “Ми та наші права”, “Права дитини”.

- проведено інтелектуальну гру “Правовий ринг” серед учнів 10-х класів.

- проведено бесіду для батьків “Про відповідальність батьків за вчинки дітей”, “Дитина та її права”.

- у 9-мих класах проведено пізнавальну гру з правознавства ”Як уникнути біди”.

- проведено вікторину «Знання правил та обов’язків учнів» серед учнів 5-6-х класів.

- виступ агітбригади „Крокує право по планеті” для учнів початкової школи.

На внутрішкільному обліку стоять 8-м учнів. На кожного з них складено індивідуальну програму корекції відхилень у поведінці та успішності учня, психолого-педагогічну  характеристику особистості важковиховуваного підлітка, заведено картку вивчення підлітка схильного до правопорушень,  складено акт відвідування сім’ї, проведено діагностику важковиховуваності учня та сімейного мікроклімату. Складено соціальний паспорт школи, розроблено та затверджено заходи щодо виконання  державної програми „Подолання дитячої безпритульності і бездоглядності”. На протязі року було проведено 4-и засідання ради профілактики.

     Складено план спільний заходів з юстицією та проведено спільно із службою у справах дітей Суворовського району тренінг „Права та обов’язки неповнолітніх”. Спільно з громадською організацією „Нова генерація” на загальношкільних батьківських зборах показано фільм „Якщо б’є - то любить?” та учням 10-тих класів фільм „Міська культура”. Лікар нарколог провів лекцію „Вплив наркотичних речовин на здоров’я підлітка”.

 

 

Формування здорового способу життя.

 

Відповідно до положення Спартакіади школярів збірна команда школи приймає участь у всіх запланованих змаганнях. На базі школи проходять змагання: „ Малі олімпійські ігри ”, „ Козацькі розваги ”, „ Веселі старти ”, воєнізована естафета та ін..

Відповідно до плану роботи управління освіти виконавчого комітету Херсонської міської ради, плану роботи школи, з метою формування у дітей та підлітків правил безпечної поведінки, профілактики дитячого травматизму у вересні в рамках місячника безпеки дорожнього руху проводяться такі заходи:

- Оформлено куточок безпеки дорожнього руху (газети-стіннівки

- Проведено виступ агітбригади6-б класу для початкової школи з міні-виставою «Світлофори

- Проведено виставку малюнків початкової школи «Безпечна дорога до школи»

- Проведено виховні години з теми “Дорожній рух” та ін..

Традиційно в школі проводяться такі свята: „ Олімпійські ігри ” присутні на святі Олімпійські чемпіони та видатні спортсмени Херсонщини, „ Козацькі розваги ” запрошені на свято представники Українського козацтва.

 

Військово-патріотичне виховання

 

Відповідно до плану роботи управління освіти виконавчого комітету Херсонської міської ради, плану роботи школи, з метою виховання школярів у дусі пізнання, збереження і розвитку національних традицій, плекання інтелектуально-розвиненої, духовно багатої, цілісної особистості; формування в учнів, незалежно від національності, національної свідомості, історичної пам’яті, національного характеру, світогляду, гуманістичних ідей у школі було проведено такі заходи:

-         Конкурс стіннівок учнів 5-11-х кл.

-         Конкурсна програма для учнів 8-х класів „Козацькі розваги”.

-         Воєнізована естафета для учнів 10-11-х класів.

-         Виховні години для учнів 1-11-х класів на теми: „Любіть Україну, всім серцем своїм і всіма своїми ділами.”, „Україна оживає.”, „Зажурилась Україна, що ніде прожити. Витоптала орда конем маленькії діти!..”

-         Гра „Ну-мо, хлопці!” для учнів початкової школи. 4 кл.

-         Літературна виставка в бібліотеці. 

 

Протягом  року з учнями школи проводилась профорієнтаційна робота:

- оформлено інформаційний стенд „ Вибір професії ”

- пройшли зустрічі з представниками учбових закладів

- учні 9-11 кл відвідали центр зайнятості.

 

-         з метою виховування школярів у дусі пізнання, збереження і розвитку національних традицій, формування в учнів національної свідомості, історичної пам’яті, національного характеру та світогляду у грудні відбувся місячник національного виховання. В рамках місячника серед учнів 10-11-х класів було проведено конкурс козацької пісні та строю; свято «Козацькі забави» серед учнів 8 кл на святі були присутні представники Українського козачества, організовано випуск стіннівок «Українська армія»; проведено свято до Дня Збройних сил України; відбулися виховні години «Символи моєї держави», «Гортаючи сторінки історії», «Звичаї та традиції України», «Наші обереги», «Обрядовість українців»; проведено конкурс на краще виконання Гімну України серед 5-8-х класів; проведено свято Миколая для учнів початкової школи та вечір для старшокласників «Новорічні пригоди Діда Мороза». 

 

- з метою розвитку в учнів інтересу до традицій свого народу, своєї родини у березні відбувся місячник родинного виховання. В рамках місячника відбувся конкурс стіннівок на краще родовідне дерево та конкурс малюнків початкової школи «Моя сім’я»; проведено святкові вогники по класах до Дня 8 Березня та ранки «Любій матусі»; проведено виховні години «Традиції української родини», «Мати – символ добра на землі», «Роде наш красний»; проведені лекції для батьків «Ваша дитина – підліток», «Трудове виховання дітей в родині»; пройшли змагання серед родин 3-4 класів „ Тато, мама, я – спортивна сім’я ”, Команда переможців взяла участь у міському етапі та посіла 7 місце.

 

- з метою розвитку художньо-естетичної освіченості та вихованості дітей і підлітків, формування художньо-естетичної культури засобами національних культурологічних надбань, сприяння забезпечення функціонування української мови  як державної в усіх напрямках у лютому відбувся місячник художньо-естетичного виховання. В рамках місячника відбулася декоративно-прикладна виставка робіт учнів; пройшов конкурс української народної пісні серед учнів початкової школи; проведено День Святого Валентина, який включав конкурс газет-вітань «З любов’ю!», конкурс на кращу листівку - валентинку, гру серед 9-х класів «Романтична пара»; проведено виховні години «Несімо істину й любов»; учні школи на протязі року відвідували театри, музеї, виставки.

 

Туристсько-краєзнавча діяльність

 

На протязі року учні школи прийняли участь у таких змаганнях та конкурсах

-         першість зі спортивного орієнтування;

-         особистісно-командна першість з техніки пішохідного туризму

-         Всеукраїнська експедиція „ Краса і біль України ”

-         Всеукраїнська експедиція „Україна вишивана ”

-         Всеукраїнська експедиція „ Історія міст та сіл України ”

-         Всеукраїнська експедиція „ Колосок пам’яті ”

-         Міський конкурс знавців міста Херсона.

 

Одним із пріоритетних напрямків виховної роботи є сприяння творчому розвитку особистості. Він спрямований на розвиток власних спостережень, пізнавальних інтересів у певній галузі знань до технічної творчості, моделювання, винахідництва, сприяння інтелектуальному, емоційному та естетичному розвитку школярів, уміння бачити пізнавальні проблеми у сфері науково-технічної, художньої, декоративно-прикладної творчості, еколого-натуралістичній, туристсько-краєзнавчій, фізкультурно-спортивній діяльності. З цією метою у школі функціонує 20 гуртків: «Крещендо», початкове технічне моделювання, «ЮІР», «ДЮП», баскетбол, естетика побуту, «Майбутні захисники вітчизни», «Наш край», «Писанка», «Кімнатні рослини», «Знавці рідного краю», тейквандо,  футбол, рукопашний бій, дзюдо, «Юні скрипалі», волейбол, стильні танці та ін.. В гуртках приймає участь 476 учнів нашої школи.  

 

«Наша праця - формування людини, і це покладає на нас особливу відповідальність, яку ні з чим не зіставити»

В. Сухомлинський

 

Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.

Хмаринка тегів

^