Iнформацiя до новини
  • Переглядiв: 41
  • Автор: webmaster
  • Дата: 27-11-2019, 21:46
27-11-2019, 21:46

Семінар – практикум з виховної роботи для молодих класних керівників

Категорiя: Виховна робота, Напрямки виховної роботи

Семінар – практикум  з виховної роботи для молодих класних керівників

 З метою підвищення педагогічної майстерності, забезпечення професійного розвитку особистості, обміну досвідом  у Херсонській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів №27 проведено семінар-практикум для молодих класних керівників, слухачів Херсонської академії неперервної освіти на тему  «Конфліктологія, врегулювання конфліктів та шкільна медіація як засіб формування безпечного освітнього середовища.» Завданням було поділитися досвідом роботи, надати практичну допомогу молодим класним керівникам в оволодінні методики та фахової майстерності. Розпочався семінар-практикум з вітального слова заступника директора з виховної роботи  Шевченко Анжели Іванівни, яка ознайомила присутніх з учасниками семінару, з планом проведення семінару та звернула увагу на актуальність тематики. Потім колегам семінару було представлено показовий виховний захід - годину спілкування у8-Б класі « Мій світ без насилля », де класний керівник Попова Марина Ігорівна разом зі здобувачами освіти у інтерактивній формі формували вміння розпізнавати різні види насильства, розвивали навички запобігання виникненню насильства у сім’ї, школі серед однолітків, у навколишньому середовищі; вчилися формувати дружні стосунки. Діти працювали у групах, розбирали практично різні життєві ситуації, висловлювали свої думки, набували практичних навичок. Другою частиною семінару було Коло, яке провела для молодих класних керівників практичний психолог закладу освіти, медіаторка Кравчук Олена В’ячеславівна.  Головною метою Кола є те, що кожен з учасників має можливість висловити власну точку зору та бути почутим іншими членами Кола стосовно конфліктів та непорозуміння, які виникають сьогодні між учасниками здобувачів освіти, та шляхи вирішення їх. Семінар-практикум був цікавим і корисним для молодих класних керівників та пройшов в атмосфері творчої співпраці.

Семінар – практикум  з виховної роботи для молодих класних керівників

Семінар – практикум  з виховної роботи для молодих класних керівників

Семінар – практикум  з виховної роботи для молодих класних керівників

Семінар – практикум  з виховної роботи для молодих класних керівників

Семінар – практикум  з виховної роботи для молодих класних керівників

Семінар – практикум  з виховної роботи для молодих класних керівників

Семінар – практикум  з виховної роботи для молодих класних керівників

Семінар – практикум  з виховної роботи для молодих класних керівників

Семінар – практикум  з виховної роботи для молодих класних керівників

Семінар – практикум  з виховної роботи для молодих класних керівників

Семінар – практикум  з виховної роботи для молодих класних керівників

Семінар – практикум  з виховної роботи для молодих класних керівників

Семінар – практикум  з виховної роботи для молодих класних керівників

Семінар – практикум  з виховної роботи для молодих класних керівників

Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Iнформацiя до новини
  • Переглядiв: 35
  • Автор: webmaster
  • Дата: 21-10-2019, 21:36
21-10-2019, 21:36

Семінар – практикум для заступників директорів з виховної роботи

Категорiя: Виховна робота » Напрямки виховної роботи

Семінар – практикум для заступників директорів з виховної роботи

З метою підвищення педагогічної майстерності, забезпечення професійного розвитку особистості, обміну досвідом  у Херсонській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів №27 з поглибленим вивченням інформатики та іноземних мов Херсонської міської ради проведено семінар-практикум для заступників директорів з виховної роботи, слухачів Херсонської академії неперервної освіти на тему  « Система та організація виховного процесу в сучасному навчальному закладі» та « «Шкільна медіація як засіб формування безпечного освітнього середовища». Завданням було показати систему виховної роботи у школі , поділитися досвідом роботи,  надати практичну допомогу в оволодінні методики та фахової майстерності. Теоретичний блок семінару-практикуму розпочався з вітального слова директора школи Мітковської Ірини Анатоліївни. Цікавим та змістовним був виступ заступника директора з виховної роботи Шевченко Анжели Іванівни, яка презентувала систему виховної роботи школи, поділилася з присутніми своїми знаннями, здобутками та ідеями, які втілює в життя школи. Практичний блок семінару - Коло, який провела практичний психолог закладу освіти, медіаторка Кравчук Олена В’ячеславівна, був цікавим та корисним для слухачів, адже мова шла про конфлікти та непорозуміння, які виникають сьогодні між учасниками здобувачів освіти, та шляхи вирішення їх. Семінар-практикум пройшов в атмосфері творчої співпраці.

Семінар – практикум для заступників директорів з виховної роботи

Семінар – практикум для заступників директорів з виховної роботи

Семінар – практикум для заступників директорів з виховної роботи

Семінар – практикум для заступників директорів з виховної роботи

Семінар – практикум для заступників директорів з виховної роботи

Семінар – практикум для заступників директорів з виховної роботи

Семінар – практикум для заступників директорів з виховної роботи

Семінар – практикум для заступників директорів з виховної роботи

Семінар – практикум для заступників директорів з виховної роботи

Семінар – практикум для заступників директорів з виховної роботи

Семінар – практикум для заступників директорів з виховної роботи

Семінар – практикум для заступників директорів з виховної роботи

Семінар – практикум для заступників директорів з виховної роботи

Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Iнформацiя до новини
  • Переглядiв: 262
  • Автор: webmaster
  • Дата: 31-01-2019, 17:30
31-01-2019, 17:30

Педагогічна рада з виховної роботи

Категорiя: Виховна робота » Напрямки виховної роботи

Педагогічна рада з виховної роботи

«Ефективність впровадження здоровязберігаючих технологій для забезпечення фізичного та інтелектуального розвитку успішної особистості»

Педагогічна рада з виховної роботи

Здоров'я людини - проблема досить актуальна для всіх часів і народів, а в даний час вона стає найголовнішою. Сьогодні в світі дедалі більше наголошується на необхідності забезпечення права людини на збереження та зміцнення здоров’я. Актуальна тема здорового способу життя і для  дітей нашої школи. Тому і проблема , над якою працює педагогічний колектив школи звучить так: «Діяльність класного керівника щодо створення умов для формування здоров’язберігаючих компетентностей та самореалізації особистості»

Мета педради:

1.Проаналізувати ефективність впровадження здоров’язберігаючих освітніх технологій у виховний  процес школи;

2. Розкрити особливості роботи школи над розвитком психічного, фізичного та духовного здоров’я учня школи;

3.Обговорити способи удосконалення діяльності школи щодо формування життєвих компетентностей та свідомої позитивної мотивації на здоровий спосіб життя, на підвищення культури здоров’я дітей та учнівської молоді.

Херсонська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №27 з поглибленим вивченням інформатики та іноземних мов Херсонської міської ради з 2018 р розпочала працювати над цією проблемою. 31 січня у школі  відбулася  педагогічна рада з виховної роботи «Ефективність впровадження здоров’язберігаючих технологій для забезпечення фізичного та інтелектуального розвитку успішної особистості», на якій виступили  заступник директора з виховної роботи Шевченко Анжела Іванівна, голова методичного об’єднання класних керівників Бойко В.І., практичний психолог Кравчук О.В., класні керівники Глущенко Н.Б., Зубко Н.І.,  вчитель фізичної культури Рєзнікова Е.В. На педраді було проаналізовано роботу школи над розвитком психічного, фізичного та духовного здоров’я учнів; зроблено моніторинг діяльності школи щодо здорового способу життя, обговорено способи удосконалення діяльності школи щодо  формування життєвих компетентностей та свідомої позитивної мотивації на здоровий спосіб життя, на підвищення культури здоров’я дітей та учнівської молоді.

Школа продовжує роботу над впровадженням здоров’язберігаючих технологій для забезпечення фізичного та інтелектуального розвитку успішної особистості.

Педагогічна рада з виховної роботиПедагогічна рада з виховної роботиПедагогічна рада з виховної роботиПедагогічна рада з виховної роботиПедагогічна рада з виховної роботиПедагогічна рада з виховної роботи
Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Iнформацiя до новини
  • Переглядiв: 245
  • Автор: webmaster
  • Дата: 24-01-2019, 07:56
24-01-2019, 07:56

Зустріч з Народним депутатом України Верховної ради Олександром Співаковським

Категорiя: Виховна робота » Напрямки виховної роботи

Зустріч з Народним депутатом України Верховної ради Олександром  Співаковським

24 січня доХерсонської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №27 з поглибленим вивченням інформатики та іноземних мов Херсонської міської ради завітав Народний депутат України  Верховної ради  Олександр Володимирович Співаковський та начальник Управління освіти Херсонської міської ради Ніконов Юрій Миколайович. Гості з великим задоволенням пройшлися коридорами  школи, завітали у кабінети до самих маленьких учнів НУШ, поспілкувалися з учнями та вчителями школи. Олександр Володимирович зазначив: « Тут створені гарні умови для освітнього процесу – навчальний заклад просторий і доглянутий. Школу обирає багато батьків для навчання своїх дітей. Для мене як для очільника Комітету Верховної ради України з питань науки і освіти важливо почути від колег-освітян, яких змін вони прагнуть і щоб вони висловили свою думку стосовно законодавчих змін, які відбуваються останнім часом в освітньому просторі. Тому багато уваги під час спілкування приділили саме законотворчим питанням. Але говорили і про прості життєві речі, які хвилюють кожного українця, це отримання Томосу Україною, комунальні послуги, політична ситуація в країні і за її межами.» Зустріч пройшла в теплій та дружній обстановці.

Зустріч з Народним депутатом України Верховної ради Олександром СпіваковськимЗустріч з Народним депутатом України Верховної ради Олександром СпіваковськимЗустріч з Народним депутатом України Верховної ради Олександром СпіваковськимЗустріч з Народним депутатом України Верховної ради Олександром СпіваковськимЗустріч з Народним депутатом України Верховної ради Олександром СпіваковськимЗустріч з Народним депутатом України Верховної ради Олександром СпіваковськимЗустріч з Народним депутатом України Верховної ради Олександром СпіваковськимЗустріч з Народним депутатом України Верховної ради Олександром Співаковським
Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Iнформацiя до новини
  • Переглядiв: 330
  • Автор: webmaster
  • Дата: 28-11-2018, 22:30
28-11-2018, 22:30

Мудрі поради від легенди педагогіки Шалви та Паати Амонашвілі

Категорiя: Виховна робота » Напрямки виховної роботи

Мудрі поради від легенди педагогіки Шалви та Паати Амонашвілі

Мудрі поради від легенди педагогіки Шалви та Паати Амонашвілі  

Протягом двох днів 26-27 листопада у місті Одеса проходив семінар "Гуманна педагогіка. Секрети виховання та навчання сучасних дітей" Шалва та Паата Амонашвілі, легенди Педагогіки, засновника Гуманної Педагогіки, педагога-новатора, доктора психологічних наук, професора, почесного президента Міжнародного Центру Гуманної Педагогіки, Лицаря Гуманної Педагогіки, Лицаря Дитинства. З великим задоволенням делегація креативних, творчих сучасних педагогів, яка приїхала з міста Херсона, була учасником унікального семінару, який розрахований для тих, хто займається вихованням дітей, шукає нові форми та методи роботи з дітьми і хоче виростити з них гідне покоління. Делегатом від Херсонської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №27 з поглибленим вивченням інформатики та іноземних мов Херсонської міської ради була заступник директора з виховної роботи Шевченко Анжела Іванівна. Семінар проходив у формі бесіди із залом ( Шалва та Паата Амонашвіли, учителі, батьки),на якому шукали відповіді на питання : як пояснювати дитині свою позицію і при цьому продовжувати бути прикладом для нього, як навчіться розуміти особливості сучасних дітей, як любити дітей, як досягти порозуміння з дітьми батькам та вчителям тощо. Семінар пройшов на одному диханні, всі учасники процесу з великим задоволенням вчилися мудрості у великих педагогів. Делегація херсонських педагогів щиро вдячна Шалві та Пааті Амонашвіли за мудрі поради у вихованні дітей, за секрети Гуманної педагогіки!

Мудрі поради від легенди педагогіки Шалви та Паати АмонашвіліМудрі поради від легенди педагогіки Шалви та Паати АмонашвіліМудрі поради від легенди педагогіки Шалви та Паати АмонашвіліМудрі поради від легенди педагогіки Шалви та Паати АмонашвіліМудрі поради від легенди педагогіки Шалви та Паати АмонашвіліМудрі поради від легенди педагогіки Шалви та Паати Амонашвілі
Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Iнформацiя до новини
  • Переглядiв: 1258
  • Автор: webmaster
  • Дата: 27-03-2017, 19:33
27-03-2017, 19:33

Педагогічна рада з виховної роботи

Категорiя: Напрямки виховної роботи, Виховуємо патріота

Педагогічна рада з виховної роботи

«Шляхи реалізації Концепції національно- патріотичного виховання дітей і молоді»

Педагогічна рада з виховної роботи

«Патріотичне виховання – це сфера духовного життя,

яка проникає до всього, що пізнає, що здійснює, до чого  прагне,  що любить і ненавидить людина,яка формується.»

В. О. Сухомлинський

 

На сучасному етапі українського державотворення надзвичайно актуальною є проблема виховання у молодого покоління патріотичних почуттів, активної громадської позиції, сприяння усвідомленню учнями свого громадянського обов’язку на засадах національних і загальнолюдських духовних цінностей. Розбудова Української держави ставить на порядок денний надзвичайно важливе та невідкладне завдання – виховання справжнього громадянина, патріота рідної землі.

Головною запорукою процвітання держави є національно-патріотичне виховання. Питання означеного напряму найшли відображення у Концепції національно- патріотичного виховання дітей і молоді. Ії мета- спрямувати навчально- виховний процес на виховання патріота своєї країни.

Херсонська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №27 з поглибленим вивченням інформатики та іноземних мов Херсонської міської ради з 2015ррозпочала впровадження Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді.( І етап). У 2016-2017р.школа продовжує працювати над впровадженнямКонцепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді ( ІІ етап). Реформування освіти вимагає пошуку нових шляхів удосконалення національно- патріотичного виховання учнів і створення сприятливих умов для розвитку його як пріоритетної сфери соціального життя країни.

27 березня у Херсонська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №27 з поглибленим вивченням інформатики та іноземних мов Херсонської міської ради відбулася педагогічна рада з виховної роботи « Шляхи реалізації Концепції національно- патріотичного виховання дітей і молоді», на якій виступили  заступник директора з виховної роботи Шевченко Анжела Іванівна, голова методичного об’єднання класних керівників Бойко В.І., практичний психолог Кравчук О.В., соціальний педагог Дорошенко І.О., класні керівники Ребрій Н.М., Манько І.М, Лесечко Н.В., керівник гуртка  з військово- патріотичного виховання Шапіро Ю. І. та завідувач бібліотекоюЧерепащук О.О .На педраді було проаналізовано роботу школи , висвітлені шляхи реалізації Концепції національно- патріотичного виховання дітей і молоді, показані очікувані результати за даний період та прийнято проект рішення. Школа продовжує роботу над впровадженням Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді.

Педагогічна рада з виховної роботи

Педагогічна рада з виховної роботи


Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Iнформацiя до новини
  • Переглядiв: 2192
  • Автор: webmaster
  • Дата: 22-09-2016, 19:24
22-09-2016, 19:24

Напрямки виховної роботи

Категорiя: Виховна робота » Напрямки виховної роботи

Напрямки виховної роботи

 Мета та завдання виховної системи Херсонської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 27 з поглибленим вивченням інформатики та іноземних мов Херсонської міської ради   реалізуються за  напрямами, які відповідають «Основним орієнтирам виховання учнів 1-11 класівзагальноосвітніх навчальних закладів» та адаптовані до особливостей нашого навчального закладу: «Школяр – патріот і громадянин», «Школяр і моральність», «Школяр та інтелектуальні можливості», «Школяр і здоров'я»,  «Школяр  і родина», «Школяр і самоврядування.» Концепція передбачає залучення школярів до різних форм творчості та суспільно корисної діяльності, зокрема: пізнавальної, оздоровчої, художньо-естетичної, спортивної, пропагандистської, ігрової, культурної, екологічної, яка проводиться у позаурочний час. 

Уся виховна робота педагогічного колективу школи була підпорядкована проблемній теміСоціалізація  та розвиток інноваційного потенціалу учасників навчально - виховного процесу в умовах сучасних суспільних трансформацій»

Тому важливим завданням у виховній роботі школярів на сучасному етапі є:  забезпечити розбудову такого освітнього простору,  у якому особистість з раннього дитинства усвідомлювала б свою суспільну значущість і через систему ціннісних ставлень набувала досвіду взаємодії особистості, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал.

Виконанню поставлених завдань сприяє сформована структура виховної роботи та структура методичної роботи кафедри класних керівників, яка основана на основних напрямках виховної роботи. 

Ціннісне ставлення до суспільства і держави

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави  формується за рахунок організованої роботи з патріотичного, громадянського, правового, фізичного, сімейного виховання. До організації виховного процесу залучаються учнівський колектив, органи самоврядування, громадськість. Формування громадянськості здійснюється на психолого-педагогічних основах,  у народознавчому, правовому аспектах, з використанням конституційних засад, громадянської спрямованості уроків. Громадянську спрямованість виховному процесові надає громадянсько-орієнтована комунікативна взаємодія педагога-організатора(класного керівника) з учнем. Комунікативний вплив класного керівника на громадянську сферу учнів цілеспрямовано та регульовано здійснюється соціально-психологічними методами. Виховні заходи громадянської наповненості, що здійснюються у школі, можна класифікувати за метою, формами, методами, місцем проведення. Їх можна поділити на суспільно корисні,трудові,пізнавально-розвивальні, художньо-естетичні, військово-спортивні. 

Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей

Організація родинно-сімейного виховання є пріоритетною і в системі виховання нашої школи.  Педагогами – організаторами зібраний та узагальнений методичний матеріал щодо роботи з батьками, була розроблена  тематика батьківського всеобучу. 

Зміст і пропоновані форми роботи сприяють  виробленню критичного ставлення батьків до особистої педагогічної діяльності і сім ї, вдосконаленню вміння аналізувати конкретні педагогічні ситуації і знаходити правильні рішення, а також дає змогу батькам сформулювати свою позицію як вихователів і накреслити стратегію виховання дитини.

Батьки нашої школи беруть активну участь у роботі батьківських конференцій, загальношкільних та класних батьківських комітетів,  ради з профілактики правопорушень. 

Представники батьківської громадськості є учасниками загальношкільного батьківського комітету, де розглядаються та вирішуються питання щодо забезпечення режиму роботи школи, дотримання учасниками навчально-виховного процесу Статуту школи № 27, узгодження мережі класів, забезпечення учнів підручниками, психолого-педагогічного аналізу контингенту учнів, тісної співпраці батьківської громадськості, педагогічного та учнівського колективів, організації позакласної роботи школи, напрацювання та погодження річного плану роботи школи.

Батьки учнів допомагають педагогам-організаторам  в організації та проведенні виховних заходів. Школярі та їх батьки щорічно активно співпрацюють у проведенні благодійних  акцій «Милосердя».  Батьки сприяють проведенню  різноманітних гімназійних проектів.  В нашому навчальному закладі успішно запроваджується  виховна проектна система «Дитина – родина - школа», в рамках якої послідовно реалізуються нові та традиційні проекти:

·             «Я та моя родина»;

·             «Герб моєї родини»;

·             «Слово про маму» та «Слово про тата»;

·             «Вічні цінності моєї родини»;

·             «Історія моєї родини в історії моєї Батьківщини»;

·             «Війна очима моїх рідних»;

·             «Голодомор  у моїй родині»;

·             «Репресовані та реабілітовані історією»;

·             «Духовна скарбниця мого роду».

В рамках проектів учні проводять родинні дослідження. Наступний етап – оформлення матеріалів про свою родину. Наприкінці проекту -  презентації,  фотовернісажі родини, написання творів, виставки «Світ захоплень сім’ї», «Сімейні колекції», фестивалі родинних свя( « Мамо, тато , я– спортивна сім’я»,  сімейні вечори, конкурсно – розважальні  заходи, тренінги. Невід’ємною частиною шкільного життя є спільні з батьками туристсько-краєзнавчі подорожі та походи вихідного дня.

Ціннісне ставлення до людей

Ціннісне ставлення до людей виявляється у моральній активності особистості, проявів відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, толерантності, терпимості до іншого, доброзичливості, готовності допомогти іншим, обов'язковості, добросовісності, ввічливості, делікатності, тактовності; вмінні працювати з іншими; здатності прощати і просити пробачення, протистояти виявам несправедливості, жорстокості.

 Показник моральної вихованості особистості—це єдність моральної свідомості та поведінки, єдність слова і діла, наявність активної за формою та моральної за змістом життєвої позиції.

У підлітковому віці зростає цінність дружби з однолітками, відбувається емансипація від безпосереднього впливу дорослих, розширюється сфера соціального спілкування, засвоюються суспільні цінності, формуються соціальні мотиви поведінки, виникає критичне ставлення до людей як регулятор поведінки.

Ціннісне ставлення до природи

Ціннісне ставлення до природи формується у процесі екологічного виховання і виявляється  у таких ознаках: усвідомленні функцій природи в житті людини та її самоцінності; почутті особистої причетності до збереження природних багатств, відповідальності за них; здатності особистості гармонійно співіснувати з природою; поводитися компетентно, екологічно безпечно; критичній оцінці споживацько-утилітарного ставлення до природи, яке призводить до порушення природної рівноваги, появи екологічної кризи; вмінні протистояти проявам такого ставлення доступними способами; активній участі у практичних природоохоронних заходах.

Ціннісне ставлення до природи формується у процесі екологічного виховання.

«Мальовнича Україна» - це загальна назва циклу екскурсій, в яких регулярно беруть участь школярі: Карпати, замки Львівщини, Одеса, Миколаїв, Херсонщина( екологічна експедиція плавнями Дніпра, Чумацька криниця, Зелені хутора) - всі ці змістовні екскурсії сприяли правильному екологічному вихованню школярів. Активну життєву позицію займають учасники екологічного гуртка «Екобренд» ( керівник гуртка Зубко Н.І.) , які беруть активну участь у міських та обласних конкурсах екологічного напрямку

Ціннісне ставлення до праці

Ціннісне ставлення до праці є визначальною складовою змісту виховання особистості, що спрямована на формування у неї розуміння особистої значущості праці як джерела саморозвитку і самовдосконалення.

В рамках Тижня профорієнтації було організовано роботу  Бюро творчих послуг, проведенні виставки виробів юних майстрів, зустрічі у «Мистецькій вітальні» з народними умільцями, які завжди спонукають школярів спробувати свої сили у творчій праці. Традиційними стали зустрічі з батьками – представниками різних професій (юристи, лікарі, військові, дизайнери, інженери). Завжди цікавими є для вихованців екскурсії на державні та приватні підприємства міста, області та України (« Данон», «Оса», Херсонський суднобудівельний завод тощо)У середніх класах стали традиційними проекти «Професії моїх батьків», захист яких перетворюється не тільки у пропаганду різних професій, але й  у справжні  родинні свята.

Ціннісне ставлення до себе

Ціннісне ставлення до себе передбачає сформованість у зростаючої особистості вміння цінувати себе як носія фізичних, духовно-душевних та соціальних сил. Воно є важливою умовою формування у дітей та учнівської молоді активної життєвої позиції. Індивідуальна робота з учнями у класі допомагає сформувати у дітей ціннісне ставлення до себе. 

Педагоги школи проводять активну роботу із вихованцями щодо формування «я-концепції» у підлітків. Свої зусилля колектив спрямовує  на формування навичок міжособистісної взаємодії та соціальної моделі поведінки, на розвиток прагнення до самостійності та самореалізації, визнання, бажання та уміння спілкування. Усвідомлення   основних   засад   "Я-концепції" особистості є пріоритетним у класах:

- усвідомлення основних засад Я-образу, Я-концепції особистості;

- формування основ самопізнання, самооцінки;

- формування позитивного само ставлення до дотримання норм етикету;

- конструктивний підхід до вирішення різних життєвих ситуацій;

- конструктивне вирішення життєвих проблем;

- готовність працювати над собою і своїми моральними якостями.  

З  метою виявлення чинників, які формують позитивне ставлення старших підлітків до групової соціально - ціннісної діяльності, у школі проведено комплексні  дослідження. Ця  робота включала спостереження, анкетування, бесіди з учнями усіх вікових категорій; аналіз розуміння ними змісту соціально ціннісної діяльності та основних понять, які її характеризують; аналіз участі старших підлітків у груповій діяльності взагалі та соціально ціннісній зокрема, аналіз стану виховної роботи та її спрямованість на задоволення потреб учнів підліткового віку. 

Ціннісне ставлення до мистецтва

Ціннісне ставлення до мистецтва формується у процесі естетичного виховання і виявляється у відповідній ерудиції, широкому спектрі естетичних  почуттів, діях і вчинках, пов'язаних з мистецтвом. 

Художньо-естетичний аспект виховної роботи знайшов свою реалізацію в проведенні різноманітних виховних заходів, а також участі школи в міських конкурсах та обласних творчих проектах.

Щорічно у школі  проводяться  традиційні загальношкільні виховні заходи: свято «Першого дзвоника» (вересень),   святковий концерт  до Дня вчителя (жовтень),  традиційні новорічні вистави та конкурсно-розважальні програми по класам за участю батьків (грудень), «Міжнародний жіночий день…» (березень), «Тобі, матусю рідна…»( травень) тощо. Важливим елементом виховного процесу у школі є створення цілісної  виховної системи класу. Доцільно зазначити, що виховна система класу зорієнтована на конкретні умови, враховує інтереси і потреби реальних дітей та дорослих. Презентації виховних систем класу розглядаються на МО класних керівників

Саме створення такої системи забезпечує  найбільш ефективну реалізацію виховних завдань, дасть можливість уникнути формалізації планів виховної роботи, а найголовніше сприятиме формуванню професійності та розвитку творчості класних керівників.  

 З метою виховання підростаючого покоління основ морально-духовних якостей, які будуть сприяти ставленню, розвитку, вихованню всебічно-розвинутої особистості; формуванню у дітей загальнолюдських якостей, ціннісних орієнтирів, які ведуть людину шляхом пізнання Істини, Добра, Справедливості, Краси;  навчанню дітей заглядати в глибину свого «Я», замислюватись про своє буття, про свою сім’ю, свої стосунки у родині та з навколишнім світом.


Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Iнформацiя до новини
  • Переглядiв: 2856
  • Автор: webmaster
  • Дата: 25-02-2016, 23:27
25-02-2016, 23:27

Всеукраїнська науково - методична конференція

Категорiя: Виховна робота » Напрямки виховної роботи

Всеукраїнська

науково - методична конференція

«Медіація - крок до примирення»

    23-24 лютого у м. Києві за підтримки громадської організації «Ла Страда - Україна» відбулася Всеукраїнська науково - методична конференція «Медіація- крок до примирення», на яку було запрошено медіатора, практичного психолога Кравчук О. В., директора, керівника Херсонської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 27 з поглибленим вивченням інформатики та іноземних мов Херсонської міської ради Мітковську І.А. та заступника директора з виховної роботи Шевченко А.І.  У конференції брали участь Херсонська, Дніпропетровська, Донецька, Луганська, Харківська, Запорізька, Одеська області. Наша школа стала єдиним центром впровадження медіації у м. Херсоні, яка працює у цьому проекті та навчає інших. На конференції виступали Посол Великобританії в Україні Джудіт Гоф,Міністр освіти і науки України Квіт С.М., президент громадської організації « Ла Страда -Україна» Левченко К.Б. та медіатори й керівники навчальних закладів, які працювали у секціях та обмінювались досвідом впровадження медіації у навчальних закладах України.

Всеукраїнська науково - методична конференція

Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Iнформацiя до новини
  • Переглядiв:
  • Автор: webmaster
  • Дата: 16-11-2015, 18:19
16-11-2015, 18:19

Науково - методична проблема області та міста

Категорiя: Виховна робота » Напрямки виховної роботи

Науково - методична проблема області та міста
Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Iнформацiя до новини
  • Переглядiв:
  • Автор: webmaster
  • Дата: 16-11-2015, 18:12
16-11-2015, 18:12

Концепція національно – патріотичного виховання молоді

Категорiя: Виховна робота » Напрямки виховної роботи

Концепція національно – патріотичного виховання  молоді
Примітка! Більш детальну інформацію за цією статтею Ви можете переглянути, натиснувши посилання "Детальніше", або перейти до вказаного розділу.
Назад Вперед

Хмаринка тегів

Архів новин

Декабрь 2019 (6)
Ноябрь 2019 (28)
Октябрь 2019 (19)
Сентябрь 2019 (25)
Июнь 2019 (34)
Май 2019 (28)
^